احتمال برد سپاهان در مقابل تراکتورسازی تبریز بسیار بالا است

حسین چرخابی در گفت و گو با کیمیای کویر بیان کرد: درست است که در بازی فوتبال نمی توان پیش بینی کرد اما بر حسب وضعیت کنونی تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، احتمال برد سپاهان در بازی خانگی خود بسیار بالا است.
وی درباره حسین فرکی سرمربی کنونی تیم سپاهان اصفهان بیان کرد: سپاهان در فصل گذشته توانست با فرکی به قهرمانی دست پیدا کند و این عامل اصلی برای بستن قرارداد و بقای این سرمربی در تیم طلایی پوش اصفهانی است.
سرمربی سابق سپاهان افزود: بزرگترین حسنی که فرکی در فصل جدید برای تیم سپاهان به همراه داشته، این است که تغیرات کمتری را در تیم خود وارد کرده و این خود نقطه مثبتی برای باشگاه سپاهان و عامل اصلی برای رسیدن به قهرمانی است.
چرخابی تصریح کرد: درست است که سپاهان با یکسری از مشکلات از جمله محرم نویدکیا و حاج صفی روبرو است، اما خوشبختانه همچنان این تیم در صدر جدول است و خود را جزء مدعیان دسته اول لیگ برتر می داند و هیچ گونه مشکلی با این تیم به چشم نمی آید.
وی درباره وضعیت فعلی تیم تراکتورسازی بیان کرد: امسال سال بسیار بدی برای تراکتورسازی به حساب می آید ، زیرا درست است که امسال یک سری از بازیکنان نخبه فوتبال ایران در تیم تراکتورسازی جای داده شده اند اما باشگاه تراکتورسازی باید در نظر داشته باشد که این بازیکنان حدود یک سال از فوتبال دور بوده اند و سال گذشته اجازه فعالیت پیدا نکردند و از لحاظ روحی و روانی در حال مناسبی به سر نمی برند.
سرمربی سابق سپاهان افزود: از طرفی دیگر، اگر به قراردادهای این بازیکنان توجه کنید، مبلغ بسیار پایینی را در بر دارد، درست است که این بازیکنان در حال گذراندن دوره سربازی خود هستند اما تجربه نشان داده است که این بازیکنان تعصب کمتری را نسبت به این تیم نشان می‌ دهند زیرا فوتبال ما حرفه ای است و بازیکنان می خواهند از فوتبال خود درآمد زایی کنند و چون با آنان حرفه ای قرارداد بسته نشده است، این سربازان احساس می کنند قرار است ۲ سال در خدمت تراکتورسازی باشند، بدون اینکه پولی را دریافت کنند و این تاثیرات منفی را برای باشگاه به همراه دارد.
وی اذعان کرد: تا به اینجا تیم سپاهان بسیار خوب پیش رفته است و نقاط منفی بسیار کمی را داشته، به گونه ای که به چشم نمی آید اما این تیم ممکن است در دراز مدت به دلیل اینکه در ۳ دوره مسابقه لیگ و آسیای شرکت می کند با کمبود بازیکن مواجه شود.
چرخابی بیان کرد: سپاهان نباید فراموش کند که تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس مدعی های بعدی قهرمانی به حساب می آیند و این تیم های بزرگ خطری را برای سپاهان در ادامه خواهند داشت، زیرا سپاهان تعدادی از بازیکان خود را از دست داده و تکلیف تعدادی از آنها هنوز مشخص نیست.
وی در پایان افزود: امید می رود که تیم سپاهان همچون فصل قبل بتواند به مقام قهرمانی دست پیدا کند و دل تمامی هواداران خود از جمله مردم اصفهان را سرشار از شادی گرداند. خاکسار

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *