بازار تبلت به روایت کیمیای وطن : روزهای سخت تبلت

بردیا عباس زاده

بازار تبلت ها با ظهور گوشی‌های هوشمند بزرگ یا در اصطلاح فبلت ها (چیزی بین موبایل و تبلت) با افت زیادی روبرو شد. به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان مرگ تبلت ها را در سال‌های آتی پیش بینی می‌کردند. اما تبلت ها موفق شدند با تغییراتی در اندازه و کارکرد خود را از انقراض نجات دهند. این تغییرات هنوز هم ادامه دارد و تبلت ها سعی می‌کنند در نبرد نابرابر بین گوشی‌های هوشمند و لپتاپ ها جایی برای خود باز کنند. در گزارش امروز سری به بازار تبلت های ۹۰۰ تا ۱٫۵ میلیون تومانی زدیم تا ببینیم موفق‌ترین‌ها چگونه توانسته‌اند در این بازار داغ رقباتی جایی برای خود دست و پا کنند.

ترنسفورمر بوک ایسوس

قیمت بازار ۱, ۲۰۰, ۰۰۰ تومان

تبلت‌های هیبریدی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند؛ چرا که به لحاظ حمل و استفاده راحت‌تر از کیبورد، می‌توانند کاربردهای لپ‌تاپ را نیز به دستگاه شما بیاورند. باتری این دستگاه ۳۸ وات ساعتی است و می‌تواند مدت یک روز با استفاده مداوم برای شما دوام بیاورد. اگر دوست دارید با قیمتی نه‌چندان گران، تبلتی تهیه کنید که جایگزین لپ‌تاپ شما نیز باشد؛ ترنسفورمربوک ایسوس مدل T200TA با کیبورد، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

لنوو IdeaPad Miix 310

قیمت بازار ۱, ۲۸۵, ۰۰۰

لنوو تبلت‌های خوبی در بازار دارد که می‌توانید با قیمت و مشخصات مختلف آن‌ها را خریداری کنید. یکی از سری دستگاه‌های جذاب لنوو، تبلت‌های میکس هستند که ارزش خرید بالایی دارند. تبلت آیدیاپد میکس ۳۱۰ به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است که می‌تواند با توجه به ویندوز ۱۰، شما را در انجام کارهای روزانه به‌خوبی یاری کند. اما از طرف دیگر، عدم پشتیبانی از سیم کارت و نمایشگر نه‌چندان باکیفیت این محصول می‌توانند نکات منفی میکس ۳۱۰ باشد. این تبلت قیمت خوبی دارد و با اضافه شدن کیبورد، می‌توانید راحت‌تر کارهای خود را انجام دهید.

گلکسی تب اس ۲ نسخه ۸ اینچ ۴G سامسونگ

قیمت بازار ۱, ۲۷۰, ۰۰۰

گلکسی تب اس ۲ را می‌توان یکی از بهترین و جدیدترین تبلت‌های فعلی سامسونگ در بازار دانست که در دو نسخه‌ی ۹.۷ و ۸ اینچی به فروش می‌رسد. کیفیت ساخت خوب، نمایشگر باکیفیت، اندروید ۶ و سخت‌افزار قدرتمند باعث می‌شوند به خرید این تبلت جذاب ترغیب شوید. بی‌شک پشتیبانی سامسونگ در کنار طراحی زیبا و ابعاد مناسب، می‌تواند شک و تردید شما را در خرید این تبلت برطرف کند.

مدیاپد ایکس ۲ هواوی

قیمت بازار ۱, ۱۹۰, ۰۰۰

هواوی یکی از فعال‌ترین سازندگان تبلت است و تبلت‌های متنوعی ارائه کرده است. مدیا پد ایکس ۲، در واقع نسل جدیدتر مدیاپد ایکس ۱ است که پردازنده‌ی قوی‌تری دارد و دوربین‌های آن نیز اندکی تقویت شده‌اند. اگر اهل انجام کارهای سبک با تبلت هستید، مدیا پد ایکس ۱ گزینه‌ی بهتری است، اما اگر قصد دارید تبلت قدرتمندی بخرید، مدیاپد ایکس ۲ با ابعاد جمع و جور ۷ اینچی در کنار پشتیبانی از سیم کارت و اینترنت همراه نسل چهارم، یکی از بهترین گزینه‌ها در بین تبلت‌های ۷ اینچی است که البته بدنه‌ی فلزی نیز دارد. باتری قدرتمند و ابعاد مناسب، مشخصه و برتری اصلی این تبلت نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود در این لیست است.

 ذن‌پد اس ۸ ایسوس

قیمت بازار ۹۲۵, ۰۰۰

ذن‌پد جدید ایسوس را می‌توان با زیباترین تبلت‌های دنیا مقایسه کرد. قاب پشتی این تبلت، ترکیبی از آلومینیوم برس خورده و چرم مصنوعی است. استفاده از این مواد، باعث شده است در زمان در دست گرفتن این دستگاه حس خوبی داشته باشیم. محصول ساخت ایسوس از باریکی زیاد و وزن مناسب برخوردار است که برای حمل و نقل، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند. ذن‌پد S8 ایسوس علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، از نمایشگر با وضوح بالا و اسپیکرهای استریوی قدرتمند برخوردار است. البته این تبلت از شارژدهی آن‌چنان قدرتمندی برخوردار نیست و نمایشگر آن نیز در جذب اثر انگشت مستعد است.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *