بازدید مدیر عامل شرکت MCC چین از شرکت فولاد مبارکه

شی شه، مدیر عامل شرکت MCC چین به اتفاق هیئت همراه، روز چهار شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ضمن بازدید از فولاد مبارکه در نشستی با مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه، راه‌های همکاری فیمابین را بررسی کردند. در این نشست، دکترسبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: با توجه به تجربه شرکت MCC در طراحی و ساخت کارخانه‌های فولادی و مشارکت در طرح‌های ۸ گانه فولاد در ایران و نقش این شرکت به عنوان رهبر کنسرسیوم اجرای طرح مجتمع سفیددشت، فولاد مبارکه از شرکت ام‌سی‌سی انتظار دارد ضمن رفع موانع در خصوص استفاده از تسهیلات اعتباری مربوطه، اجرایی شدن پروژه فولادسازی را تسریع نماید؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط بازار تختال بنا داریم در پروژه مجتمع فولادسفید دشت، طرح را به نوردگرم تبدیل کنیم. مدیر عامل شرکت MCC نیز در این جلسه با ابراز خشنودی از بازدید شرکت فولاد مبارکه گفت: گروه ام‌سی‌سی بزرگ‌ترین شرکت در ساخت پروژه‌های متالورژی و تامین‌کننده خدمات مربوط به تولید و عملیات شرکت‌های متالورژی می‌باشد که با در اختیار داشتن بیشترین منابع دولتی، دارای بیشترین ظرفیت تولید فولاد در چین است و تاکنون ۱۱ کارخانه با خلاقیت‌های تکنولوژی ملی را در چین ساخته است. وی هدف از بازدید و نشست با مدیریت عالی شرکت فولاد مبارکه را با توجه به اینکه سال‌هاست به بازار ایران وارد شده است، شناخت بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد ایران بیان داشت و گفت: بنا داریم توسعه فرصت‌های همکاری با شرکت فولادمبارکه را نیز بررسی کنیم؛ چون ما فقط تامین‌کننده تجهیزات و سازنده پروژه‌ها نیستیم؛ بلکه این همکاری‌ها می‌تواند در زمینه‌های طراحی و بهینه‌سازی فرایندهای تولید و توسعه محصولات و پروژه‌های زیست‌محیطی نیز ادامه داشته باشد. گفتنی است در جریان این نشست تبادل اطلاعات درباره پروژه‌های مشابه نیز مورد توجه قرار گرفت.
ایجاد ۶ دفتر پیشخوان
در چهارمحال و بختیاری
مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ دفتر پیشخوان دولت جدید در کاج، سردشت
منج، چلیچه، گوجان و هارونی ایجاد خواهد شد. صفر فرامرزی در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای سهولت و دسترسی بهتر مردم به خدمات بیمه، ۴۵ نمایندگی در سطح این استان داریم که کارهای تصدی‌گری چون صدور و تعویض دفترچه بیمه را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: برای اینکه از دفاتر خدمات پیشخوان دولت حمایت کنیم، این نمایندگی‌ها را به دفاتر پیشخوان تبدیل می‌کنیم تا بتوانند بعضی از خدماتی را که بر عهده بیمه سلامت است، به مردم ارایه
کنند.
کم آبی در کمین اصفهان
کمبود بارش‌ها، اصفهان را باز هم با بحران کم آبی مواجه کرد. استاندار اصفهان از وجود خشکسالی و بحران کم‌آبی در این استان خبر داد و گفت: باتوجه به بارش‌های اخیر، وضعیت آبی استان، درصد کمی بهتر شده؛ اما متاسفانه ۸۰ درصد این استان در خشکسالی شدید قرار گرفته که در غرب حدود ۲۰ درصد کاهش بارش و در شرق این میزان به ۸۰ درصد رسیده
است.
رسول زرگر پور با اشاره به اینکه اصفهان جزو ۵ استان کشور است که با خشکسالی شدید مواجه شده، افزود: آمار بارش در فصل زراعی جاری به هیچ وجه قابل قبول نیست و این درحالی است که مقابله با پدیده زیست‌محیطی خشکسالی در ۲ بخش دولتی و مردمی باید بررسی شود.
وی ادامه داد: دولتمردان با در نظر گرفتن راهکارهای کارشناسی شده و مردم با آگاهی و آموزش مصرف آب در پیشگیری از گسترش این خطر نقش ‌بسزایی خواهند داشت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *