بازی ایران و کرواسی لغو شد

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال ایران و کرواسی که قرار بود ۱۰ خرداد برگزار شود، لغو شد. قرار بود تیم ملی ایران در دیداری دوستانه ۱۰ خردادماه به مصاف کرواسی برود، اما کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال با این مسئله مخالفت کرد و به این ترتیب بازی دوستانه دو تیم لغو شد و ملی‌پوشان ایران ۱۳ خرداد به مصاف مقدونیه خواهند رفت. علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال این خبر را تأیید کرد.

دلخوری مظلومی
از پیشکسوتان استقلال
سرمربی استقلال به شدت از جوی که علیه این تیم پیش از بازی سرنوشت ساز برابر پرسپولیس به راه افتاده، ناراحت است. بعد از تساوی استقلال برابر سپاهان و سقوط این تیم به رتبه دوم جدول تعدادی از پیشکسوتان، این تیم انتقادهای تندی علیه سرمربی استقلال و تیمش انجام دادند که این موضوع پرویز مظلومی را حسابی دلخور کرده است و این موضوع در تمرین امروز استقلال هم کاملا مشخص بود. او از اینکه در این مقطع حساس پیشکسوتان استقلال از این تیم حمایت نمی‌کنند، ناراحت است و اعتقاد دارد پیش از دربی پیشکسوتان پرسپولیس به بهترین شکل از این تیم حمایت کرده‌اند.

پتروشیمی فریاد زد
نفت «دبه» کرد
پتروشیمی بندرامام، دومین بازی فینال بسکتبال را هم برد؛ اما نفت آبادان بعد از این باخت تهدید به کناره ‌گیری کرد و البته پیشنهاد داد داور خارجی بیاورند. دو باخت پی در پی برای یک تیم در دو روز، می‌تواند سنگین و تبعات منفی داشته باشد و نفتی‌ها به موقع دست به کار شدند تا در بازی‌های سوم و چهارم «جو» حاکم بر مسابقه‌های خانگی را کاملا تحت اختیار داشته باشند. از طرفی توپی که از سوی نفتی‌ها به زمین داوران فدراسیون بسکتبال روانه شد فشار روانی زیادی بر روی دوش داورانی می‌گذارد که قرار است بازی‌های سوم و چهارم را در فینال هفتگانه بسکتبالان هم در آبادان قضاوت
کنند.

طارمی قراردادش
را تمدید نکرده است
مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تمدید قرارداد مهاجم این تیم را تکذیب کرد. از صبح روز دوشنبه در بعضی شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر تمدید قرارداد مهدی طارمی قبل از دربی پایتخت منتشر شد و دست به دست چرخید. حتی عکس‌هایی نیز از طارمی در حال امضای قرارداد در کنار علی اکبر طاهری انتشار یافت که مشخص شد این عکس‌ها مربوط به ابتدای فصل است. پندار خمارلو مدیررسانه ای پرسپولیس با تکذیب این خبر به «ورزش سه» می‌گوید: هیچ خبری در این باره در دسترس نیست. این روزها مشغول دربی هستیم و مقدمات انجام یک بازی خوبی را فراهم می‌کنیم. موضوع تمدید قرارداد طارمی نیز مطرح نشده و این خبر کذب
است.

ایران با ایتالیا و آمریکا
هم‌گروه شد
دختران فوتبالیست ایران، حریفان خود را در تورنمنت بین‌المللی ایتالیا شناختند. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تورنمنت بین‌المللی زیر ۱۷ سال دختران در حالی به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود که تیم ایران با ایتالیا و آمریکا هم‌گروه شده و تیم فرانسه انگلیس و مکزیک نیز در گروه دوم قرار دارند. برنامه بازی‌های ملی‌پوشان فوتبال ایران به شرح زیر است: ششم اردیبهشت- ایتالیا-آمریکا-ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی و ساعت ۱۸:۲۵ به وقت تهران/ هفتم اردیبهشت- ایران- آمریکا-ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی و ساعت ۱۸:۲۵ به وقت تهران/ هشتم- اردیبهشت-ایران-ایتالیا-ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی و ساعت ۱۸:۲۵ به وقت تهران / نهم اردیبهشت نیز بازی‌های ضربدری برگزار می‌شود. این بازی‌ها از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت برگزار
می‌شود.

شانس رسیدن بوکسورهای ایران به ریو
از مجموع ۲۵۰ سهمیه بوکس المپیک ریو تاکنون ۱۵۲ سهمیه گرفته شده و ۹۸ سهمیه باقی مانده است. تاکنون ۵۰ کشور در اوزان مختلف موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند که در این بین تنها قزاقستان و ازبکستان در تمام اوزان سهمیه المپیک را به دست آورده‌اند.
احسان روزبهانی در وزن ۸۱ کیلوگرم تنها نماینده بوکس ایران بوده که از طریق رقابت‌های بوکس حرفه‌ای آیبا APB به المپیک راه یافته است؛ اما بوکسورهای کشورمان هنوز شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رقابت‌های جهانی باکو آذربایجان را دارند.

ناکامی شمشیرباز ایران
از کسب سهمیه

مسابقات شمشیربازی زون آسیا و انتخابی المپیک در حالی پیگیری شد که نمایندگان ایران در اسلحه سابر بانوان و اپه و فلوره مردان با شکست برابر حریفان خود از کسب سهمیه المپیک بازماندند.
سکونشینی میثاقیان تمام شد
اکبر میثاقیان که با رأی کمیته انضباطی نتوانسته بود در بازی با آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد از کنار زمین تیمش را هدایت کند در بازی با فولاد یزد در کنار زمین پر جنب و جوش بود و در نهایت پیروزی دو بر یک تیمش و هم چنین صعود به رده سوم را جشن گرفت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *