بهترین گزینه‌ها برای خرید لپ تاپ‌های دانشجویی

کیمیای وطن بررسی کرد:

بهترین گزینه‌ها برای خرید لپ تاپ‌های دانشجویی

بردیا عباس زاده

روزهای پایانی سال است و بر طبق رسم هر ساله بازارهای دوباره رونق می‌گیرد. بازار لوازم دیجیتالی هم از این روال مستثنی نیست و خیلی‌ها روزهای پایان سال را برای خرید لوازم مورد احتیاج خود انتخاب می‌کنند. یکی از وسیله‌های پرکاربرد دنیای دیجیتال لپتاپ ها هستند. اگر بودجه شما برای خرید لپ‌تاپ کمتر از دو میلیون تومان است و البته به قابلیت حمل لپ‌تاپ نیاز داشته و نمی‌خواهید یک پی‌سی خریداری کنید بهتر است این گزارش را تا انتها بخوانید زیرا ما بریا شما پیشنهادهای خوبی داریم.

 

ایسر  Aspire E5-575G

قیمت: یک میلیون و هشتصد هزار تومان

اگر به دنبال یک گزینه برای مالتی‌مدیا و کمی بازی هستید بهتر از این مدل را در رده قیمتی زیر دو میلیون تومان پیدا نخواهید کرد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT940MX یک سر و گردن از سایر مدل‌های در این رده قوی‌تر بوده و پردازنده Core i3-6100U نیز اختلاف عملکرد کمی نسبت به Core i5-6200U دارد و بهتر است بودجه خود را بیشتر روی کارت گرافیک بهتر متمرکز کنید. گفتنی است نسخه Core i5 این لپ‌تاپ را نیز می‌توانید با قیمتی حدود سیصد تا چهارصدهزار تومان بیشتر تهیه کنید. گفتنی است مدل E5-575 با پردازنده گرافیکی نسبتاً ضعیف‌تر GT 940M را نیز می‌توانید با قیمتی حدود صد هزار تومان ارزان‌تر تهیه کنید. اما به نظر ما ۱۰۰ هزار تومان رقم چندانی نیست که بخواهید کارت گرافیک ضعیف‌تری را دریافت کنید.

 

لنوو  IdeaPad 110

قیمت: یک میلیون و ۹۴۵ هزار تومان

اگر به خرید لپ‌تاپی با پردازنده Core i5 اصرار دارید و کارهای روزانه شما معمولاً پردازنده را بیشتر درگیر خواهد کرد این مدل گزینه مناسبی است. توجه داشته باشید که پردازنده گرافیکی GeForce 920M با اختلاف ضعیف‌تر از ۹۴۰MX انویدیا بوده و فقط کمی بهتر از پردازنده گرافیکی Intel HD 520 در لپ‌تاپ‌های فاقد کارت گرافیکی مجزاست. این مدل همچنین ۱۴ اینچی بوده و به همین دلیل سبک‌تر و باریک‌تر نیز هست.

 

لنوو  IdeaPad 310

قیمت: یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان

اگر بودجه شما در حد یک میلیون و ششصدهزار تومان است کماکان می‌توانید یک لپ‌تاپ Core i3 با کارت گرافیکی GeForce 920M پیدا کنید. این لپ‌تاپ قدرت چندانی ندارد اما برای کارهای روزانه مانند وبگردی و تماشای فیلم‌ها مناسب است.

 

ایسوس  K556

قیمت: حدود ۲ میلیون و صد هزار تومان

سری K از لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی برخوردار بوده است. حافظه رم ۶ گیگابایت با پردازنده Core i5 6200U و فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز قدرت سخت‌افزاری مناسبی برای شما فراهم می‌کنند تا در زمینه‌های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. این لپتاپ در مقایسه با لپ تاپ‌های دیگر معرفی شده یکی از بهترین گزینه‌هاست هرچند شاید مجبور باشید کمی بیش از بودجه خود خرج کنید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *