تلگرام جایزه ۳۰۰ هزار دلاری تعیین کرد!

تلگرام از آن دست نرم افزارهای پیام رسان است که با سرعتی خیره کننده در حال ربودن گوی سبقت از رقیبان خود در دنیای پر مخاطب فضای مجازی است. نرم افزاری بسیار محبوب که هر روز در حال رونمایی از امکاناتی است که تاثیر زیادی بر روی محبوبیت آن داشته است. در حال حاضر تخمین زده می شود که در حدود ۱۳ میلیون ایرانی در تلگرام عضو باشند و از خدمات این سرویس بهره می برند که عدد بسیار جالب توجهی است.
به هر صورت در کنار تمامی این مقولات بحث امنیت این پیام رسان ها حرف اول را در بین مخاطبین می زند و همه نرم افزارهای پیام رسان مطرح در بازار به شدت در تلاشند تا با ایجاد پروتکل های امنیتی قدرتمند، اطمینان خاطر بیشتری به کاربران خود دهند. حالا تلگرام برای اینکه امنیت خود را به رخ بکشد از همه هکرها دعوت کرده است تا اگر می توانند راه نفوذ به این نرم افزار را یافته تا جایزه ۳۰۰ هزار دلاری را نصیب خودشان کنند! به هر صورت تلگرام با گذاشتن چنین جایزه هنگفتی حتما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است چون بسیاری از غول های هک دنیا که در ایران هم از این دست افراد کم نداریم حتما به سراغ گوشمالی دادن تلگرام خواهند رفت! شما هم اگر علاقه دارید فرصت را از دست
ندهید.

 

سلاح وحشتناک روسیه برای نابینا کردن عناصر داعش
وسایل نقلیه نظامی روس به زودی به ابزاری برای مختل کردن بینایی دشمنان مجهز می شوند.به گزارش کیمیای کویر به نقل از دیلی استار، روسیه در حال آزمایش یک سلاح جدید است که
می تواند با استفاده از یک اشعه قدرتمند، تروریستهای داعش را نابینا کند. گزارشها حاکی از آن است که وسایل نقلیه نظامی روسیه به زودی به این سلاح مجهز می شوند. این وسیله با انتشار نوری پرقدرت می تواند حسگرهای بینایی را در انسان تخریب کند.
این دستگاه هفته گذشته در نمایشگاه نظامی روسیه رونمایی شد و نیروی دریایی این کشور، آزمایش روی نمونه های اولیه آن را اواخر این ماه آغاز می کند.
این سلاح می تواند در مقابله با گروه تروریستی داعش در سوریه مفید باشد. مسکو حملات هوایی خود را علیه عناصر داعش در سوریه از ۱۰ روز پیش آغاز کرده است. گفته می شود حملات اخیر روسیه در سوریه بسیاری از تروریستهای داعش را فراری داده است.

صدورحکم جلب ۳ مظنون
درکهنوج
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم جلب ۳ مظنون اسید پاشی بعد از مرگ یکی از قربانیان در بیمارستان شفا خبرداد.
‌«یدالله موحد» رئیس کل دادگستری استان کرمان ، با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه فردی ۴۵ ساله در تاریخ ۲۱ مردادماه سال جاری که دارای مغازه لوازم یدکی در شهرستان کهنوج بود به همراه شاگردش مورد حمله اسیدپاشی دو نفر راکب موتور سوار قرار می‌گیرند که شاگرد مغازه در اثر شدت سوختگی و جراحات در‌گذشت.
‌وی تصریح کرد: هم اکنون ماهیت پرونده از اسیدپاشی تغییر و پرونده قتل تبدیل شده است و در همین راستا نیز حکم جلب ۳ مظنون حادثه صادر شده
است.
‌موحد درباره آخرین وضعیت پرونده «سمیه مهری» یکی دیگر از قربانیان اسید‌پاشی شهرستان بم نیز گفت: هم اکنون این پرونده در دیوان عالی کشور در دست بررسی است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *