تولید بیسکویت بدون قند با سبوس فرآوری شده توسط شرکت کامور اصفهان

شرکت کامور که در زمینه تولید مجموعه ای از محصولات شیرین بدون قند سابقه دارد در تازه ترین تولیدات خود به تازگی بیسکویت بدون قند با سبوس فراوری شده را وارد بازار کرد.
به گزارش خبرنگار کیمیای کویر، علی سرشوقی با بیان اینکه شرکت کامور از سال ۷۴ با عرضه نخستین محصول خود از جمله پولکی و آب نبات رژیمی پا در میدان تولید محصولات سالم و رژیمی در سطح کشور گذاشت، اظهار داشت: پس از آن نیز این شرکت به تولید محصولات متنوع بدون قند و رژیمی مختلفی اقدام کرده است که ماده اولیه تمام این محصولات ایزومالت است که از نیشکر به دست می‌آید.
مدیر عامل شرکت کامور با بیان اینکه بیشتر محصولات مورد نیاز مردم از جمله قند، شکر، پولکی، آب نبات، بیسکویت ،پودر ژله، مربا، عسل، پودر کیک و کافی میکس به روش صد درصد طبیعی تولید می شود، اعلام داشت: ایزومالت پودر و یا گرانول شیرین کننده‌ای است که از شکر مشتق شده و با اینکه قدرت شیرین‌کنندگی آن نصف ساکاروز است ولی از نظر طعم و مزه کاملا مشابه شکر است.
وی با بیان اینکه میزان کالری ایزومالت نصف شکر است، گفت: این ماده برای سلامت دستگاه گوارش و تنظیم فعالیت روده مفید است و مانند فیبر ر‍‍ژیمی عمل میکند.
سرشوقی با معرفی «بیسکویت بدون قند با سبوس فراوری شده» به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، بیان داشت: سبوس از غنی‌ترین فیبرها محسوب می شود، دارای پروتئین با کیفیت بالا است و مواد معدنی و آنتی اکسیدان با قابلیت تنظیم قند خون را دارد.
وی افزود: در تولید «بیسکویت بدون قند با سبوس فراوری شده» از سبوس فراوری شده با ارزش غذایی ۲ برابر استفاده شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *