تیم بدمینتون جوانان استان اصفهان کوی سوم ایستاد

تیم بدمینتون جوانان استان اصفهان موفق به کسب مقام سوم تیمی در سی و سومین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور جوانان پسر شد.
تیم بدمینتون جوانان استان اصفهان با ترکیب تیمی امیرعباس میرباقری ، نوید آقاداودی ، اصغر جلالی ، شادمهر حیدری ، علی باستانی ، پوریا فدایی و مجتبی بهجتی جهت حضور در سی و سومین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور ویژه پسران در استان فارس شهرستان شیراز برگزار شد.
در این رقابت ها که بصورت تیمی برگزار گشت، تعداد ۲۴۰ بازیکن در قالب ۲۴ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که تیم بدمینتون جوانان استان اصفهان موفق شد بر سکوی سوم این پیکارها بنشیند.
تیم زنجان، خراسان رضوی، اصفهان و تهران به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
نوجوانان اصفهان قهرمان رقابتهای دوچرخه سواری کشور

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کورسی کشور در بخش جاده در استان آذربایجان غربی در حالی خاتمه یافت که تیم نوجوانان اصفهان با اقتدار برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
این مسابقات در رشته های ۵۰۰ متر ، تایم تریل ،دورحذفی و استقامت جاده از ۲۹ لغایت ۳۰ شهریور ماه جاری در شهرستان بوکان با حضور ۵۲ دوچرخه سوار در قالب ۱۵ تیم برگزار شد و در مجموع تیم اصفهان با کسب ۳ نشان طلا یک نقره و یک عنوان چهارمی بر سکوی نخست ایستاد، زنجان نایب قهرمان شد و مقام سوم به نوجوانان کرمانی رسید.
برای تیم اصفهان امیر حسین جمشیدیان در رشته دور حذفی و تایم تریل دو نشان خوشرنگ طلا کسب کرد و در بخش ۴۵ کیلومتر استقامت جاده با کسب عنوان نایب قهرمانی به مدال برنز دست یافت. مهدی بیدرام نیز در ۴۵ کیلومتر استقامت سومین طلا را برای تیم اصفهان به ارمغان آورد. محمد حسین مردانی نیز در استقامت جاده در جایگاه چهارم قرار گرفت.

ذوب‌آهن با غلبه بر لارستان گام نخست را محکم برداشت

تیم هندبال ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان با غلبه بر شهید چمران لارستان گام نخست را در فصل جدید محکم برداشت.
تیم ذوب‌آهن اصفهان که در فصل گذشته لیگ برتر هندبال در جایگاه چهارم قرار گرفته بود در این فصل با تقویت کادرفنی و بازیکنان خود برای تکرار دوران طلایی و بازگشت به روی سکوهای لیگ برتر به میدان آمده است.
این دیدار، با نتیجه ۲۸ بر ۱۸ به سود ذوب آهن به پایان رسید و باعث شد تا بانوان اصفهانی با دلی محکم تر مسابقات لیگ را ادامه دهند.
سومین پیروزی بانوان اصفهانی در سومین دیدار

تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان با غلبه بر تیم مربی سابق خود به برتری دست یافت و سومین پیروزی متوالی خود را در سومین دیدار خود در فصل جدید کسب کرد.
در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتبال آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در ورزشگاه رسالت نجف‌آباد به مصاف تیم شهرداری سنندج رفته و در این دیدار با تک گل دقیقه ۹۰ زهرا پورحیدر مقابل حریف به پیروزی رسید.
بانوان فوتبالیست اصفهانی که لیگ امسال را با قدرت آغاز کرده‌اند، در هفته سوم نیز با شکست شهرداری بم در کرمان با روحیه‌ای مضاعف پا به دیدار چهارم گذاشتند که با پیروزی هرچند خفیف در این دیدار به روند خوب خود در فصل جدید ادامه دادند.
سومین شکست سپاهان در هفته چهارم

تیم هندبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر هندبال مغلوب تیم منتخب تهران شد.
در این دیدار ۲ تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما برتری از آن تیم منتخب تهران بود که از زمان ورود به لیگ تاکنون شکست نخورده و بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
تیم سپاهان هم که تا هفته چهارم با ۲ شکست و یک برد و با ۲ امتیاز در رده سوم جدول گروه «الف» قرار گرفته بود، در این دیدار خانگی با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ مغلوب میهمان خود شد تا طعم سومین شکست خود را هم در این فصل چشیده باشد.
کاشی نیلو مغلوب حفاری
اهواز شد

تیم فوتسال کاشی نیلو در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور مغلوب حفاری اهواز شد و در قعر جدول باقی ماند.
با وجود اینکه تیم کاشی نیلو به دلیل مشکلات مالی به طور موقت در سالن پیروزی بازی می‌کرد حدود ۲۰۰ تماشاگر برای حمایت این تیم به ورزشگاه آمده بودند.
تیم کاشی نیلوی بحران‌زده که این روزها شرایطی سخت را سپری می‌کند و مورد بی‌توجهی باشگاه و مسئولان کاشی نیلو قرار گرفته به همت بازیکنان و کادر فنی به میدان رفت تا شاید با کسب برد در این دیدار کمی از زیر این فشار خارج شود اما متاسفانه با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف خود شد.
شرایط نماینده تازه لیگ برتری شده اصفهان با این شکست بیش از پیش بغرنج شد و حتی سفر هفته آینده این تیم به ورامین برای دیدار با شهید منصوری هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.
گیتی‌پسند روی ریل پیروزی

تیم گیتی‌پسند اصفهان که این روزها در شرایط خوبی قرار گرفته و روی نوار برد در حال حرکت است، در هفته یازدهم در مشهد و در برابر تیم فرش آرا کار چندان سختی نداشت و این تیم را با نتیجه پر گل ۶ بر یک شکست داد.شاگردان خوراکچی که هفته گذشته با ارائه نمایشی قابل توجه و انسجام تیمی، تاسیسات دریایی تهران را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادند با روحیه‌ای مضاعف راهی مشهد شدند تا به امید لغزش مس سونگون خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کنند که این اتفاق هم رقم خورد.
نکته‌ای که این روزها در تیم گیتی‌پسند به چشم می‌آید برطرف سازی نقاط ضعف ابتدای فصل این تیم است جایی که ناهماهنگی بازیکنان و اشتباهات پرتکرار جوانان این تیم، جای خود را به هماهنگی و انسجام خیلی خوب بازیکنان جوان و باتجربه داده و استفاده خوب از موقعیت‌ها هم در بین بازیکنان این تیم رشد چشمگیری داشته است.
بر س
آلکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان وارد اصفهان شد
آلکساندر چیریچ از ورزشکاران سرشناس تیم ملی واترپلو صربستان و همچنین از قهرمانان نام آور این رشته ورزشی در قاره اروپا که به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلوی کشورمان انتخاب شده به شهر اصفهان آمد.
آلکساندر چیریچ با حضور در استخر انقلاب، تمرینات تیم واترپلو فولادمبارکه سپاهان و تیم های پایه واترپلو استان را از نزدیک شاهد بود و اظهار کرد: من تاحدودی با فرهنگ و هنر ایران آشنایی پیدا کرده ام و امیدوارم که بتوانم درایفای مسئولیت خطیری که برعهده گرفته ام، موفقیت های چشمگیری را برای جامعه ورزشی ایران به ارمغان آورم.
سه بسکتبالیست اصفهان به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شدند
بنا بر اعلام کتبی فدراسیون سه نفر از بسکتبالیست های استان به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۱۶ که از شنبه ۴ مهرماه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود، دعوت شدند.
محمد هاشمی مقدم، میثم عابدی و پویا صادق زاده نفرات دعوت شده از اصفهان به این اردو هستند که تا روز سه شنبه ۷ مهرماه در محل برگزاری اردو زیر نظر سرمربی و مربیان تیم ملی جوانان کشور تمرین می کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *