جانباز شهید داود موسوی؛ آخرین آرزوی جانباز شهید «حادثه منا»

به گزارش  کیمیای کویر بنقل از سرویس مقاومت جام نیوز، یکی از اعضای کاروان ویژه جانبازان که متشکل از جانبازان ۷۰ درصد و همراهان آن‌ها هستند در حادثه منا به شهادت رسید. جانباز ۷۰ درصد تهرانی «داود موسوی» یکی از جانبازان حاضر در این حادثه بود که در این فاجعه خونبار دعوت حق را لبیک گفته و به سوی همرزمان شهید خود پرکشید.
داود موسوی جانباز ۷۰ درصدچند روز پس از اعزام به این سفر معنوی در گفتگوی کوتاهی با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد وضعیت سفر به خانه خدا گفت: پس از دیدار خانه خدا برای همه مردم و همه مسلمانان آرزوی عاقبت‌به‌خیری کردم.
وی حضور در خانه خدا را همراه با حس بسیار زیبایی توصیف کرد و گفت: اعمال حج را تاکنون به‌تنهایی انجام داده‌ام و امیدوارم با کمک خداوند بقیه اعمال را نیز به همین صورت انجام دهم.
چندی پیش اولین کاروان از جانبازان که متشکل از ۴۲ نفر از جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاعی بودند، نهم شهریور ماه ۹۴ به سفر حج اعزام شدند؛ همچنین  ۱۷ شهریور ماه دومین کاروان ویژه حج جانبازان متشکل از ۴۱ جانباز ۷۰ درصد به همراه یک نفر با بدرقه مسئولین بنیاد به این سفر معنوی اعزام شدند.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *