جوان ۳۰ ساله چاقو را به چشمان زن برادر خود فرو برد

مرد افغان چشمان زن برادرش را با چاقو مورد هدف قرار داد ، شدت یکی از این ضربه ها آنقدر زیاد بود که تیغه چاقو بعد از عبور از کره چشم وارد جمجمه زن ۲۵ ساله گیر کرد، به طوری که تلاش پزشکان برای خارج کردن آن ۲ روز به درازا کشید.
به گزارش کیمیای کویر به نقل ازقدس آنلاین از اصفهان، کارکنان اورژانس بیمارستان الزهرای اصفهان ماموران پلیس را در جریان انتقال زنی مجروح به این بیمارستان قرار داند.
بررسی ها نشان داد که چشم راست این زن که لیلا نام دارد دچار جراحت شده و تیغه چاقو به چشم چپ وی نیز اصابت کرده است، از این رو به سرعت به اتاق عمل انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما تلاش های اولیه برای خارج کردن تیغه چاقو ثمری نداشت.به علت عمق فرو رفتگی چاقو، تیم های تخصصی از بیمارستان های شهر فراخوانده شدند و در عمل جراحی دیگری با تلاش پزشکان سرانجام تیغه چاقو از چشم این زن جوان خارج شد.شوهر این زن گفت: بر سر اختلاف خانوادگی با همسرم مشاجره کردم. هنگامی که دعوای ما بالا گرفت برادرم به هواخواهی من وارد ماجرا شد. او چاقو کشید و به چشم‌های همسرم ضربه زد. من هم او را به بیمارستان منتقل کردم.سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین ضمن تایید وقوع حادثه یاد شده ، گفت: ضارب پس از دستگیری انگیزه این عمل خشونت بار خود را اختلافات خانوادگی بین برادر و همسر برادرش عنوان کرد .وی تاکید کرد: متاسفانه رفتارهای غیرمتعارف بعضی افراد و تصمیم های عجولانه آنها در مقابله با مشکلات باعث می شود حادثه های ناگواری رقم خورده و علاوه بر اینکه خود فرد یک عمر دچار گرفتاری شود ، فرد دیگری را نیز ناقص و دچار مصیبت نماید.

سرقت ۶ میلیاردی از حساب بازاری سرشناس
مرد حسابدار در دو سال بیش از ۶ میلیارد از حساب حجره‌دار سرشناس به سرقت برد.
راز اقدامات این مرد کلاهبردار هنگامی فاش شد که مرد حجره‌دار در ساری با مراجعه به پلیس فتای مازندران خواستار بررسی برداشت‌های پنهانی از حساب خود شد. وی در شکایت خود به مأموران ادعا کرد: من دارای حساب نزد چندین بانک هستم که با مراجعه به بانک و گرفتن پرینت بانکی متوجه شدم پول‌های زیادی از حساب هایم به‌صورت غیرمجاز برداشت شده است، که به همین منظور تقاضای رسیدگی دارم. با توجه به این ادعاها، مأموران فتای مازندران تحقیقات برای ردیابی عامل برداشت‌های غیرمجاز را آغاز کردند. در بررسی‌های میدانی مشخص شد پول‌های زیادی از حساب‌های بانکی شاکی از طریق اینترنت و همچنین بخش زیادی از این مبالغ نیز از طریق دستگاه و خودپرداز بانک‌ها در سال‌های ۹۲ تا ۹۴ برداشت شده است.با تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای مازندران مشخص شد برداشت‌های صورت گرفته از طریق اینترنت از حجره خود مرد حجره‌دار انجام شده است.
بدین‌ترتیب اقدامات برای شناسایی عامل برداشت‌ها شروع شد و مأموران متوجه شدند متهم که از بستگان شاکی است و در گذشته نزد وی کار می‌کرده این کار را انجام داده است.
سرهنگ «محمدنژاد» رئیس فتای مازندران درباره بازداشت مرد حسابدار گفت: پس از شناسایی این دزد، کارآگاهان با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها گفت: من در حجره این مرد چند سال مشغول به کار بودم و امورات بانکی وی را انجام می‌دادم و با فعال کردن رمز دوم کارت‌های عابر متعلق به مالباخته از سال ۹۲ تا ۹۴ از طریق اینترنت، دستگاه خودپرداز و اقدام به برداشت از حساب شاکی می‌کردم و این پول‌ها را به حساب‌های خانواده و دیگر بستگان خود واریز می‌کردم.
با بررسی صورت گرفته مشخص شد که در مجموع ۶ میلیارد ریال از حساب مرد حجره‌دار در این سال‌ها برداشت شده و وی هدف این عمل خود را منفعت مالی بیان کرد.
رئیس پلیس استان مازندران در خاتمه به مردم هشدار داد حتی‌المقدور کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار سایرین قرار ندهند و به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی گزارش خرید پیامکی خود را فعال کنند تا در جریان تمامی تراکنش‌های مالی خود قرار
بگیرند.

توقیف خودروی زنان بدپوشش
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروی زنان بدپوشش و بدحجاب توقیف می‌شود. به گزارش کیمیای کویر، سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری در پاسخ به خبرنگاری در خصوص واکنش پلیس به بدپوششی و کشف حجاب سرنشینان خودرو در معابر پایتخت تاکید کرد: از گذشته برخورد با بدپوششی و کشف حجاب و یا هرگونه اقدام هنجارشکنانه توسط سرنشینان خودروها در دستور کار پلیس بوده و پلیس در مواجهه با چنین مواردی اقدام به توقیف خودرو متخلفان می‌کند. او در خصوص اینکه آیا رانندگان متخلف به صورت نقدی نیز جریمه می‌شوند یا خیر، گفت: فعلا برای متخلفان جریمه نقدی در نظر گرفته نشده است و ماموران پلیس راهور پس از توقیف خودرو این متخلفان با ارجاع به پلیس امنیت و سپس دستگاه قضایی اقدام به توقیف خودرو
می‌کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *