خط مشی حراست مدیریت بر مبنای علم و اخلاق است

محرمی راد مدیرکل حراست و سرپرست دفتر حقوقی و بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع مدیران شرکت آبفا استان اصفهان گفت: هم اکنون خط مشی حراست مدیریت بر مبنای علم و اخلاق است. بر این اساس از مدیران آبفا استان اصفهان انتظار می‌رود علم و اخلاق را سرلوحه کارهای مدیریتی خود قرار دهند هرچند که موفقیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سالهای اخیر در صنعت آب و فاضلاب کشور بیانگر اعمال این مهم است.

رشد رفتارهای سالم

وی افزود: مدیران باید با روشهای عالمانه نگاه‌های متفاوت را درک نمایند و زمینه‌های رشد رفتارهای سالم را مهیا سازند تا شرکت به بالندگی و شکوفایی برسد چرا که هم اکنون در دنیا شرکتها به ۳ دسته در حال رقابت، بیمار و رشد یافته تقسیم می‌شوند و در این میان شرکت‌های رشد یافته با ارائه ایده‌های جدید شکوفایی قابل توجهی را رقم می‌زنند.

جایگاه حراست در دنیا

وی به جایگاه حراست در دنیا اشاره کرد و گفت: در دنیا امنیت، مراقبت و حراست جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که تمام رفتارهای کارکنان رصد می‌شود زیرا توسعه نیروی انسانی که مهمترین منابع شرکتها محسوب می‌شود از طریق مراقبت از این نیرو حاصل می‌شود تا بیمار نشوند و سالم باقی بمانند. فرمانده بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: در مدیریت اسلامی صبر و بردباری بسیار حائز اهمیت است در این میان فعالان در حوزه حراست ۱۰ برابر سایر کارکنان باید بردبار باشند و مدیر ارشد ۱۰۰ برابر به گونه‌ای که باید فرصت اصلاح رفتار به نیروی انسانی داده شود و محکوم به حذف نشوند.

توانمند سازی نیروی انسانی

وی توانمند سازی نیروی انسانی را راهبردی اساسی برشمرد و خاطرنشان ساخت: توانمندسازی نیروی انسانی با اعمال مدیریت علم و اخلاق میسر می‌شود. بخش حراست با مهیا نمودن امنیت پایدار در واقع زمینه ساز توانمندسازی نیروی انسانی در بسیاری از بخش‌ها می‌شود و از مدیران آبفا در نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود مانند سربازان گمنام به امر سقایت بپردازند زیرا کشور نیاز به توسعه خدمات آب و برق دارد و خوشبختانه آبفا استان اصفهان به رغم مشکلات عدیده‌ای که دارد تابستان را به خوبی پشت سر گذاشت.

در ادامه مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان با بیش از ۵۰ سال خدمت در صدد است با اعمال شفافیت در کارها دچار خمودگی نشوند و همچنان پیشرو در ارائه خدمات در صنعت آب و فاضلاب کشور باشد این درحالیست که برهه‌ای شرکت آبفا استان اصفهان نتوانست پیشتاز ارائه خدمات به مردم باشد اما خوشبختانه در سالهای اخیر با همدلی و همکاری تمامی فعالان صنعت آبفا استان اصفهان این شرکت موفق شده مانند گذشته پیشرو و پیشتاز باشد که گوای این مسئله کسب ۳ سال متوالی رتبه برتر آبفا استان اصفهان در عملکرد ارزیابی وزارت نیرو و نیز اختصاص رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی ۲ سال متوالی در میان دستگاههای اجرایی استان می‌باشد همچنین بخش‌های مختلف شرکت آبفا استان اصفهان مانند روابط عمومی، حراست، بهره برداری، بسیج و … در ارزیابی‌هایی که از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در سال جاری صورت گرفت حائز رتبه برتر شدند. وی گفت: درچندسال اخیر به دلیل برخورداری شرکت آبفا استان اصفهان از یک سامانه آبرسانی و نیز کمبود ۲ مترمکعب منابع آبی اما همچنان آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تأمین شد که این مهم با وحدت، همکاری و همدلی کارکنان صورت گرفت.

بهره برداری از پروژه نصب فیلترهای شنی تصفیه خانه آب فریدونشهر

پروژه نصب فیلترهای شنی تصفیه خانه آب فریدونشهر با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بحران استانداری، معاون بهره برداری ومدیرروابط عمومی وآموزش همگانی آبفا استان اصفهان انجام شد. معاون بهره برداری آبفااستان اصفهان با اشاره به افتتاح فیلتر شنی (تصفیه فیزیکی) آب فریدونشهر گفت: نصب فیلتر شنی آب فریدونشهر در حالی عملیاتی شد که به دلیل شرایط آب و هوایی این شهرستان که در غرب استان قرار دارند و نیز وجود چشمه لنگان دراین منطقه که یکی از سرشاخه زاینده رود است اصولاً بارش‌های شدید بهاری وپاییزی موجب افزایش کدورت آب چشمه لنگان شده واین مسئله مشکلاتی در امر آبرسانی در سطح شهر فریدونشهروروستاهای تحت پوشش این تصفیه خانه ایجاد می‌نمود. حسن غلامی افزود: هنگام بارندگی با سیلابی شدن رودخانه چشمه لنگان کدورت آب حدود تا ۴۰ NTU افزایش می‌یافت که این امر مشکلاتی برای تأمین آب شرب منطقه ایجاد می‌کرد که خوشبختانه با تجهیز سیستم تصفیه آب فریدونشهر به ۴ فیلتر شنی کدورت آب به زیر یک NTU می‌رسد. بر این اساس می‌توان گفت عملیاتی شدن این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. وی هدف از اجرای این پروژه را تصفیه فیزیکی آب وارتقا کیفی آب شرب فریدونشهر برشمرد وعنوان کرد: با اجرایی شدن این پروژه با حذف کدورت آب وتصفیه فیزیکی ارتقاکیفیت آب شرب جمعیت شهروروستاهای تحت پوشش این تصفیه خانه را که بیش از ۱۵ هزار نفر هستند به همراه دارد. معاون بهره برداری آبفا استان اصفهان گفت: هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۵/۳ میلیارد ریال بر آورد شد که از محل اعتبارات استانی و جاری تأمین گردید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *