دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز به تبیین دارد

برنامه‌های دهه فجر امسال با هدف نوآوری، تأثیرگذاری و مبتنی بر سیاست‌های نظام اسلامی به همراه امید و نشاط همراه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در نشست خبری ستاد دهه فجرکه به میزبانی حوزه علمیه اصفهان و با حضور کمیته‌های مربوطه برگزار شد با اشاره به اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علمی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی از ضروریات امروز است چرا که دشمن سعی در تضعیف این دستاوردها دارد گفت: انقلاب اسلامی ماحصل مقاومت و ایستادگی همه آحاد مردم است که این ملت با جانفشانی و ایثار خود توانستند در برابرهمه مستکبران جهان و فتنه‌های آن را به پیروزی برساند. جعفرعسگری، با بیان اینکه ستاد دهه فجر با ۲۴ کمیته از ششم دیماه کار خود را آغاز کرد افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، حدود یک هزار و ۶۰۰ برنامه در شهرستانها و ۴۰۰ برنامه در مرکز استان اصفهان اجرا خواهد شد. وی با بیان اینکه تعداد زیادی برنامه در ۲ هزار مسجد و ۵ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی استان برگزار خواهد شد اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید عمومی، فراگیر و خلاقانه برگزار شود تا روحیه امید و نشاط را در مردم جامعه افزایش دهد. وی گفت: امروز شاهدیم که دشمنان با گستاخی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده سعی کرده این دستاوردها در ذهن نسل جوان تضعیف شود، دشمن در حال تزریق کردن روح ناامیدی و یاس در جامعه است که با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی این توطئه خنثی می‌شود.

نمایشگاه عبرت‌ها

وی افزود: نمایشگاهی توسط اداره کل اطلاعات اصفهان تحت عنوان «موزه عبرت‌ها» در ایام دهه فجر برپا می‌شود، همچنین همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن، مراسم تجدیدعهد با آرمان‌های امام در گلستان شهدا ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی برگزار می‌شود. وی به مهمترین برنامه‌های ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و افزود: برپایی کارناوال شادی و حرکت تاکسی‌ها از میدان انقلاب به سمت گلستان شهدا در روز ۱۲ فروردین به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور، نواختن زنگ انقلاب، نورافشانی و آذین بندی خیابان‌های سطح شهرها، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام مبلغین و راهپیمایی روز ۲۲ دوم بهمن به عنوان عید انقلاب و رفراندوم در دهه فجر انجام می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به برنامه‌های هفته استقبال از دهه فجر، اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید سردار صفوی و مهندسان دفاع مقدس، برپایی موزه عبرت ایران و تجلیل از خیریه‌های فعال در حوزه سلامت از مهمترین برنامه‌های هفته استقبال از دهه فجر است.

۱۰ هزاردقیقه برنامه دررسانه ملی

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اصفهان نیز در گزارشی توضیح داد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، حدود ۱۰ هزار دقیقه برنامه درقالب سه هزار دقیقه برنامه در رادیو، ۴ هزار دقیقه در سیما و سه هزار دقیقه در تأمین و پخش با محور برنامه‌های گفتگو محور با حضور پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا ارائه خواهد شد. سید مهدی تائبی ادامه داد: تهیه مستند با موضوع انقلاب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پخش فیلم‌های سینمایی در زمینه انقلاب از جمله برنامه‌های کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اصفهان است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *