راه‌اندازی سامانه مکالمه به جای مراجعه

با همت و تلاش همکاران حوزه معاونت مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان و در جهت اهداف عالیه سازمان و در جهت افزایش رضایت مشتریان
اولین سامانه مکالمه به جای مراجعه (سمیع) وفق نظر مدیر عامل شرکت ، آقای مهندس علاقمندان ، روز شنبه ۲۱ فروردین ماه و همزمان با ولادت امام محمد باقر(ع) در برق شهرستان برخوار و با محوریت منطقه مرکز شروع به کار کرد .
آقای جعفر بحرینی، معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان اعلام نمود: با راه‌اندازی این مرکز، متقاضیان و مراجعان شرکت توزیع برق به منظور استفاده از ۲۲ خدمت این شرکت، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و تنها با شماره‌گیری تلفن ۳۷۱۲۱، همکاران حوزه مرکز سمیع آماده دریافت و پیگیری درخواست‌های ایشان
هستند.
مطابق با برنامه‌ریزی اعلام شده شهرستان‌های شاهین‌شهر در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۵و شهرستان خمینی شهر در تاریخ ۲۳ خردادماه ۹۵ به این سامانه می‌پیوندند که متقاضیان این شهرستان‌ها نیز می توانند از مزایای این مرکز بهره مند شوند.

۱۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت نطنز هستند
رییس بیمه سلامت شهرستان نطنز از قرار گرفتن ۱۰ هزار تن تحت پوشش بیمه سلامت شهرستان نطنز خبر داد. جواد تدبیری در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته شاهد رشد ۱۰ درصدی بیمه شدگان سلامت نسبت به سال ۹۳ در شهرستان بودیم.
وی با اشاره به وجود دو دفتر پیشخوان بیمه در دو شهر نطنز و بادرود اظهار کرد: افرادی که هنوز بیمه نشده‌اند و تحت پوشش هیچ نوع بیمه قرار نگرفته‌اند، می‌توانند با مراجعه به این دفاتر به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند.
رییس بیمه سلامت شهرستان نطنز ادامه داد: آمار پیشرفت ۱۰ درصدی سال گذشته توسط همین دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت شهرستان نطنز به ثبت رسیده است.
تدبیری، ۹۹۵ مورد بیمه کردن تعداد ۷۹۹۰ مورد تمدید و تعویض، تعداد ۱۹۰ مورد صدور المثنی را از جمله این عملیات بیمه‌ای اعلام کرد و افزود: تعداد ۸۲۵ دفترچه توسط دفاتر مربوطه ابطال شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *