«فصل فراموشی فریبا» ۴ جایزه جشنواره نیوجرسی را برد

به گزارش هفته نامه کیمیای کویر، ۱۲ فیلم در بخش مسابقه حضور داشتند که از ایران «فصل فراموشی فریبا» با فیلم های دیگر از سراسر جهان رقابت
می کرد.
این جشنواره که سومین دوره اش را درآکادمی هنر همیلتون برگزار کرد، هدف از برگزاریش را ارائه فرصتی برای فیلمسازان مستقل جهان برای ترویج امید وبرابری و وهمدلی وآگاهی از طریق فیلم اعلام کرده است. به همین دلیل سمیناری در ارتباط با مضامین جشنواره توسط کارشناسان سینما و کارگردانان و منتقدان پس از نمایش هر فیلم برگزار شد. «فصل فراموشی فریبا» بیش از این دربخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا امریکا و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت.
«فصل فراموشی فریبا» در سی ودومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضورداشت و ساره بیات نامزد بهترین بازیگر زن شد و عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و «فصل فراموشی فریبا» جایزه نتبک (فیلمی که به ارتقا و توسعه سینمای آسیا کمک می کند) را دریافت کرد.پخش بین المللی فیلم در موسسه تولید و پخش بین الملل «فیلمنگاران»انجام می پذیرد. فیلم «فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش سایه روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.
اکنون که همسرش تصادف کرده و دربیمارستان بستری است او مجبور می‌شود برای امرار معاش و تامین هزینه‌های بیمارستان با وانت کار کند.
عوامل ساخت فیلم «فصل فراموشی فریبا» عبارتند از: علی اصغری فیلم‌نامه‌نویس،علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور صدابردار، مسعود دلیری مدیر تولید ،مهرداد قلی‌پور چهره‌پرداز، رعنا امینی طراح صحنه و لباس ، محمود موسوی‌نژاد صداگذار و پیمان یزدانیان آهنگساز با نقش آفرینی امین زندگانی ، هومن کیایی، ژیلا آل ارشاد ، شهین تسلیمی، ژیلا شاهی، عدنان کاپوسیان، مهدی محتشمی، مرجان سپهری، سحر عبدالهی، سادیا جلالی پور و فریبا آهنگ .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *