کار جهادی و انقلابی، گره گشای مشکلات کشور

کار جهادی لازمه کار تمامی دست اندرکاران دولت به خصوص رئیس جمهور است. چرا با کار جهادی می توان بسیاری از موانع را پشت سر گذاشت و یکی از ویژگی های رئیس جمهوری که می خواهد در سمت و سوی اقتصاد مقاومتی گام بردارد، کار جهادی است. تأکید این موضوع به قدری مسلم است که که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم اشاره صریحی به کار جهادی داشتند. ایشان در بیاناتی فرمودند: «این را همه بدانند، خود نامزدهای محترم هم بدانند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. مردم و نامزدها بدانند که برای حل مشکلات موجود باید مثل یک جهادگر، کمر بسته‌ خدمت بود و با کار «پرحجم و با کیفیت، مجاهدانه و انقلابی»، بن بست ها را شکافت و کشور را به پیش برد.»

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای خدمت صادقانه و بی منت وارد این عرصه خدمت گزاری شوند و برای پیشرفت همه جانبه کشور و توسعه واقعی قدم بردارند. بی شک کار جهادگونه و انقلابی در حال حاضر برای تقویت کشور در دوران اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل مرزها از ملزومات و ستون اصلی پیشرفت و آبادانی کشور می باشد و باید برای رسیدن به قله های توسعه همه جانبه و شکوفایی کشور با این روحیه و تفکر حرکت کرد.

کار جهادی کاری است که رهبر انقلاب آن را چراغ هدایت برای برون رفت از مشکلات دانستند. مشکلاتی که شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری این روزها برنامه هایی برای حل آن ها ارائه می دهند. بهتر است نظرات شش نامزد ریاست جمهوری را درباره این مهم بدانیم:

سید مصطفی آقامیرسلیم: اقدام جهادی نیازمند از خود گذشتگی است

همه هم که دست به کار شوند در تخصص های موجود باز هم جای کار داریم. ما باید اقدام جهادی بکنیم و اقدام جهادی نیازمند از خود گذشتگی است. فردی که کار خود را می تواند به طور جهادی انجام بدهد دنبال این نیست که از محل فعالیت های خودش در درجه اول به منافع مادیخودش برسد. او با دستاوردهایی که در خدمت مردم بدست می آورد ارضاء می شود.

اسحاق جهانگیری: کار دقیق، پر انرژی، خستگی ناپذیر

مدیریت آینده ایران باید همین نسل جوان امروزی باشند. معنای کار جهادی در واقع کار دقیق، پر انرژی، خستگی ناپذیر و کاری است که منابع هدر داده نشود و از حداقل منابع کشور حداکثر بازدهی گرفته شود.

حسن روحانی: مدیریت جهادی یعنی ترجیح منافع کشور بر منافع شخصی

اولین اقدام رفع فقر و محرومیت در ایران است. مدیریت جهادی این است که انسان منافع کشورش را ترجیح دهد بر منافع شخصی و حزبی خودش و یعنی بتواند از علم و دانش و فناوری به خوبی استفاده کند.

سیدابراهیم رئیسی: عزم و اراده جدی برای رفع فساد

امروز یک عزم و اراده جدی برای رفع فساد می خواهیم. برای رفع مشکلات مردم با یک مدیریت جهادی بیاید در صحنه.  ما یقین داریم یک میلیون شغل ایجاد کردن به صورت حداقل و ایجاد یک میلیون مسکن به صورت حداقل در کشور کاملاً امکان پذیر است.  امور داخلی و خارجی کشور با مدیریت جهادی حل می شود.

محمدباقر قالیباف: استفاده صحیح از ظرفیت ها

در همه روستاهای مناطق دوران دفاع مقدس حضوردارم و سر می زنم. کار را با اخلاص انجام دهیم  و از عقل جمعی حتماً استفاده کنیم. از ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم.

سیدمصطفی هاشمی طبا: فداکاری با حداکثر کار و حداقل تمتع

با کیفیت صادراتی بتوانیم بازارهای صادراتی متنوعی را دربر بگیریم. ادامه کار رزمندگان در جبهه ها مهم است. همه آماده فداکاری با حداکثر کار و حداقل تمتع باشند.

در کل می تواند گفت که کار نشد ندارد. به خصوص برای رئیس جمهوری که کار جهادی را در اولویت خود قرار دهد. امیدواریم رئیس جمهوری آینده کشورمان با کار انقلابی و جهادی تلاش ها مثمر ثمری را به بار بنشاند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *