کمک ۱۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی حامیان اصفهانی به ایتام کمیته امداد

پریسا خاکبازان
طرح اکرام ایتام یکی از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که به منظور اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی در جامعه و همچنین کمک به ایتام اجرا می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان با تشریح عملکرد سال ۹۵ این نهاد نسبت به مقایسه فعالیت های انجام شده سال گذشته گفت:طرح اکرام ایـتام از نیمه دوم سال ۷۸ و با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز به کار کرده است.

عبد الرزاق میرزایی ، افزود:افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد یا درگاه‌های الکترونیک و تکمیل فرم اعلام همکاری، آمادگی خود را جهت تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می کنند ، تصریح کرد: خیران در سال گذشته ۱۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام کمک کردند.
میرزایی، از افزایش میزان همدلی مردم اصفهان در سال ۹۴ گفت: حامیان و خیّران نیکوکار اصفهانی حدود ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در راستای بر طرف کردن مشکلات ایتام در بخش هایی مانند ازدواج ، بیماری ، تحصیل ، ساخت وتعمیرات مسکن به نیازمندان اهدا کردند.
وی با بیان اینکه حضور نیکوکاران خیر در برنامه‌های محرومیت‌زدایی و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تاثیر گذار است، افزود: از همه نیکوکاران دعوت می‌شود جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد همانند گذشته همراهی و همکاری کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *