برگزاری مراسم تحلیف کارکنان جدید شرکت آبفار استان اصفهان

آئین تحلیف و اعطای احکام کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با حضورمهندس قرایتی مدیرعامل محترم شرکت، آقای مهندس خرسند ریس اداره توسعه منابع انسانی شرکت و جمعی از مدیران و روسای ادارات شرکت آبفار اصفهان در سالن جلسات شرکت آب وفاضلاب روستای استان اصفهان برگزار گردید.

در ابتدا آقای مهندس خرسند مباحثی در خصوص تبدیل وضعیت نیروها اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروها عامل افزایش انگیزه خدمت رسانی و امنیت شغلی دانست. و با اشاره بعه اینکه فصل جدیدی از زندگی کاری نیروها آغاز می‌گردد گفت: تکریم ارباب رجوع از اهم وظایف قرارگیرد که رضایت مردم همواره خشنودی خدا را در پی خواهد داشت.

وی از دانش به عنوان محوراقتصاد و تولید یاد کرد و گفت سازمان موفق و کارمندموفق بایست دانش محور باشد. و از فرصت‌های خلاقیت و نوع آوری استفاده نمود. در پایان آقای مهندس خرسند ریس اداره توسعه منابع انسانی شرکت آبفار استان اصفهان ویژگی‌های کارکنان شایسته را در سازمان عنوان نمود.

در ادامه آقای مهندس قرائتی ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ابفاراستان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه پلاسکو وشهادت جمعی از آتشنشانان فداکار از تلاش همه کارکنان حوزه معاونت منابع انسانی به جهت پیگیری‌های انجام شده در راستای تبدیل وضعیت نیروها تقدیر و تشکر نمودو در ادامه تاکید کردندکارکنانی که امروز سوگند یاد می‌کنند متعهد خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته هستند

وی همچنین رعایت اخلاق مداری پرهیز از کبر وغرور استفاده از تمام ظرفیت‌ها و ساختن آینده روشن برای خود و مجموعه را از ضرورت‌های کاری کارکنان دانست.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *