۳۰۰ اثر به فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی نوروز ۹۶ شهر اصفهان ارسال شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از استقبال گسترده هنرمندان از فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی نوروز ۹۶ اصفهان خبر داد و گفت: ۳۰۰ اثر با موضوعات “مادر” و “استقبال از بهار” به دبیرخانه این فراخوان رسیده است.

مهدی بقایی افزود: سازمان زیباسازی اصفهان به منظور مشارکت شهروندان و هنرمندان سطح کشور در امر زیباسازی و نشاط بخشی به شهر، به برگزاری فراخوان عمومی ساخت آثار حجمی برای نصب در شهر برای ایام نوروز سال ۱۳۹۶ اقدام کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان سطح کشور به طراحی و ساخت آثار حجمی در موضوعات “مادر” و “استقبال از بهار” فراخوانده شدند که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود ۲۰۰ اثر در موضوع استقبال از بهار و ۱۰۰ اثر در موضوع مادر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده در نوروز سال ۹۶ به صورت موقت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد ادامه داد: آثار رسیده در مرحله داوری توسط داوران است و نتایج فراخوان تا ۱۲ بهمن امسال اعلام خواهد شد.

بقایی تصریح کرد: سازمان زیباسازی آمادگی دارد تا در صورت تمایل هنرمند، امتیاز طرح‌های برگزیده را خریداری و نسبت به ساخت اثر اقدام کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *