اعزام ۵۰ تیم بهداشتی درمانی در ۵ روز در سطح استان

محرومیت زدایی یکی از رسالت های ذاتی بسیج جامعه پزشکی است که صرفاً در حوزه امداد، بهداشت و درمان و آموزش های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

 در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم سطح استان، به همت معاون امداد و درمان این سازمان در قالب یک مانور خدمت رسانی، ۵۰ تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، سمیرم، لنجان، گلپایگان، فلاورجان، اردستان، شاهین شهر، شهرضا، نجف اباد، کاشان، آران و بیدگل، تیران و کرون و حاشیه کلانشهر اصفهان در طول ۵ روز در هفته گذشته اعزام شدند.

اعزام های گسترده این سازمان در کمترین زمان ممکن، نشان گر توان بالایی تخصصی در حوزه سلامت است مه نه تنها یک تلاش جهادی را می طلبد، بلکه نیازمند علم خاصی است. چرا که محرومیت زدایی در حوزه سلامت علاوه بر تلاش جهادی علم کافی را هم می خواهد که نمونه بارز وجود ضروری این علوم را می تواند در بیمارستان های صحرایی دید که بر خلاف ظاهر امر که فقط بیمارستانی برپا می شود، کارشناسان و متخصصین مربوطه را در پشت صحنه دارد و با هدایت های تخصصی آن ها کیفیت را افزایش می دهد که این مطالب در اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی هم صدق می کند.

در این ۵۰ اعزام تیر اخیر، خدمات ویزیت رایگان، آموزش های بهداشت محیط، خدمات مامائی و پیراپزشکی به همراه تحویل رایگان دارو در تمامی نقاط و روستاها ارائه شد.

گفتنی است در این اعزام ها بیش از ۱۲۸۰۰ خدمت رایگان ارائه شد که اعزام تیم به منازل خانواده های شهدا، جانبازان و معلولان در هر منطقه ای از ویژه ترین اقدامات صورت گرفته بود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *