«مرد بدون سایه» در پاتوق یکشنبه های تئاتر

 

نمایشنامه «مرد بدون سایه»‌ نوشته مصطفی شکرانی در بیست و چهارمین پاتوق تئاتر اصفهان خوانش می شود.
به گزارش هفته نامه کیمیای کویر، نویسنده این نمایشنامه با بیان این مطلب گفت:‌ «مرد بدون سایه»‌ داستان آدمکشی است که این بار از طرف رئیسش مرگ خودش به او اعلام می شود.
مصطفی شکرانی ادامه داد:‌ این نمایشنامه یک شخصیت دارد و داستان آن موقعیتی کمیک را رقم می زند.
موقعیت فردی بدون هویت که می خواهد به هر ترتیبی زنده بماند.
وی که قبلا نیز نمایشنامه «چکمه» را در سلسله جلسات پاتوق یکشنبه های تئاتر اصفهان خوانده است،‌ به تاثیر خوب برگزاری این جلسات اشاره کرد و افزود:‌ برگزاری این جلسه به نمایشنامه نویس امکان رویارویی با مخاطب و گرفتن بازخوردش را می دهد. امکانی مثبت که می تواند به بازنویسی و تغییرات قابل توجه در متن منجر شود. همان طور که در جلسه قبلی نقدی سازنده نسبت به نمایشنامه من ارائه شد که تاثیر خوبی در روند کاری ام داشت.
شکرانی در پایان با اشاره به کمبود برگزاری جلساتی نظیر پاتوق یکشبه های تئاتر اصفهان ادامه داد:‌ به نظرم شهری مانند اصفهان خیلی بیش از این به برگزاری چنین جلسات و حمایت از تئاترو اهالی آن نیاز دارد. متاسفانه کارهای اجرا شده از تبلیغات کافی و حمایت قابل ملاحظه برخوردار نیستند.
شایان ذکر است، بیست و چهارمین جلسه «پاتوق یکشنبه های تئاتراصفهان « یکشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۸ در موزه خط حوزه هنری اصفهان برگزار می گردد. «به نقل از ایمنا»

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *