دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پیرامون ورزش اصفهان

محمد سلطان حسینی: با تعامل فیما بین وبا تفکر کنونی حاکم در سازمان ورزش شهرداری یقیناً ورزش اصفهان به سمت تعالی حرکت خواهد کرد.

.به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ، محمد سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار با انصاری مهرسرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با اشاره به کسب رتبه برتر عملکرد این اداره کل در سطح کشور گفت: به رغم وجود همه مشکلات در سال ۹۳ با تلاش همکاران و زحمات مسئولین هیئتهای ورزشی استان در مجموع۲۲۷ شاخص تعیین شده از سوی وزارت متبوع در جایگاه اول ورزش کشور قرار گرفتیم و این موفقیت با تلاش جمعی و در سایه تعامل بین جامعه ورزش اصفهان بدست آمد.
دکترسلطان حسینی تفکر کنونی حاکم در سازمان ورزش شهرداری را تفکری تعاملی، شایسته و با تجربه دانست و اذعان نمود: در سایه این تعامل ورزش اصفهان به سمت تعالی و پیشرفت روز افزون حرکت خواهد کرد.
وی ظرفیت ورزش شهرداری را برای ارتقاء ورزش استان بالاخص در ورزش همگانی بسیار خوب عنوان کرد وگفت: ما در بخش ورزش همگانی جایگاه خوبی در کشور داریم و اطمینان دارم در سایه مدیریت علمی و عملی دکتر انصاری مهر می توانیم از ظرفیتهای ورزشی شهرداری به ویژه در ورزش همگانی بهره ببریم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان به ظرفیتهای موجود در این اداره کل نیز اشاره کرد و خاطر نشان نمود: در برنامه های آینده برای هیئتهای ورزشی در نظر داریم از نیروهای توانمند ورزش شهرداری در بدنه هیئت رئیسه هیئتها استفاده کنیم .
وی اظهار امیدواری کرد با حضور دکتر انصاری مهر و تعامل فیما بین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و این اداره کل ورزش اصفهان چهره جدید تری به خود خواهد گرفت.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز در این دیدار رویکرد این سازمان را در ورزش کلانشهر اصفهان، توجه به سلامت و ایجاد نشاط عنوان کرد و افزود: شعار ما شهر زیبا و شهروند سالم است که برای تحقق این شعار نیازمند همکاری همه ی دستگاههای ذیربط برای رسیدن به وضعیت مطلوب هستیم .
دکتر انصاری مهر برای همکاری تنگاتنگ با اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام آمادگی کرد و بیان نمود: متولی ورزش استان اداره کل ورزش و جوانان است لذا باید از موازی کاری پرهیز کنیم ، اما از آنجا که یکی از وظایف مهم ما در ورزش شهرداری کمک به سلامت و نشاط جامعه است با عدم موازی کاری با این اداره کل به جد همکاری می کنیم .
وی پیشنهاد داد : با تشکیل اتاق فکر مشترک می توانیم کمبودها و خلأ های ورزش را مطرح و برای برطرف نمودن این کمبودها چاره اندیشی کنیم.
وی باتوجه به کمبود فضاهای ورزشی در اصفهان گفت: با این شرایط باید به دنبال این باشیم که ورزش را به فضای باز بکشانیم و از زمینهای ورزشی روباز بهترین استفاده را
ببریم
انصاری مهر به ظرفیت رسانه ای شهرداری در موضوع ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به کمبود برنامه های رسانه ای در موضوع ورزش و سلامت می توانیم با همکاری فیمابین از ظرفیت رسانه ای شهرداری برای معرفی هرچه بیشتر ورزش به عنوان یک نهاد فرهنگی و تاثیر گذار استفاده کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *