مزیت‌های سامانه صدای مشتری

بردیا عباس زاده

مشتری محوری یکی از اهداف کلان مخابرات استان اصفهان است. برای آشنایی بیشتر با طرح‌های مخابرات در راستای مشتری محوری با مهندس منیره نادری مسئول صدای مشتری مخابرات استان اصفهان به گفت و گو پرداختیم. آنچه می‌خوانید حاصل این گفت و گوست.

وظایف صدای مشتری در شرکت مخابرات شامل چه قسمت‌هایی است؟

شرکت مخابرات استان اصفهان به صورت آنلاین که پاسخگویی کارشناسان در لحظه است و آفلاین که به صورت ظبط مکالمات و تماس کارشناسان در اولین فرصت است گام مهمی را در ارتباطات سازمان با مشتری و پیدا کردن نقاط ضعف و قدرت خدمات ارائه شده به مشتریان برداشته است.

آیا تمام بخش‌های این فرایند پاسخگویی توسط بخش صدای مشتری انجام می‌گیرد؟

مطمئناً قسمت‌های دیگر سازمان هم در این ارتباط به ما کمک می‌کنند.

هدف از استقرار صدای مشتری در بخش بازاریابی چیست؟

اهمیت تعامل و گفت و گو با مشتریان از طریق ارائه خدمات الکترونیکی – کاهش مراجعات حضوری مشترک به مراکز پاسخگویی- ایجاد بانک اطلاعاتی که شامل نظرات، پیشنهادات و انتقادات با هدف طبقه بندی آماری هر حوزه و هر سرویس به صورت جداگانه – افزایش و بهبود رضایتمندی مشترکین – افزایش مشارکت و نظارت مشترکین بر ارائه خدمات و سرویس‌های مخابرات استان اصفهان

مزیت‌های سامانه صدای مشتری چیست؟

از مهمترین مزیت‌های سامانه صدای مشتری شناخت مشتریان شرکت مخابرات است. این سیستم فضای تعاملی بین شرکت مخابرات و مشتریان را تقویت می‌کند و می‌تواند به این وسیله به نقاط ضعف و قدرت سازمان پی ببرد. دومین مزیت این سامانه حذف چندپارگی کانال‌های ارتباطی بین مخابرات و مشترکین و انسجام بخشی به آن است. سومین مزیت این سامانه هم پاسخگویی سریع به مشترکین است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *