طرح ضربتی ذوالفقار ۱ کابوس قاچاقچیان مواد مخدر

 زهرا نصیری

۴۷۰ کیلوگرم هرویین، ماده مخدر در یک عملیات  ضربتی درطی انجام طرح ذوالفقار ۱ ازاقدام‌های نیروی انتظامی اصفهان درهفته گذشته بوده است.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی در دومین نشست خبری خود  با اصحاب رسانه اصفهان ، بعد از معارفه خود به عنوان فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر درطول چهار روز اجرای عملیاتی طرح ذوالفقار یک خبر داد و به به این مسئله اشاره داشت که طرح ذوالفقار یکی از خروجی‌های اتاق فکرهای قرارگاه اقدام و نیروی انتظامی استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، درباره برخورد با اراذل ‌واوباش، گفت: اصفهان استانی فرهنگی و فرهنگ‌پرور است و محلی برای جولان اراذل‌واوباش نیست، بارها گفته‌ایم برخورد پلیس با اراذل‌واوباش توقف‌پذیر نیست و این را خط قرمز خود اعلام کرده ایم.

برخورد قاطع با مخلین حجاب

وی البته از اقدام‌های ایجابی در حوزه عفاف و حجاب، نیزخبر داد و به این موضوع تاکید کرد: پلیس با برخی افراد و باندهای فساد   برخوردهای قاطعی داشته است.

 وی در رابطه با بسته های مشکوک مکشوفه در نجف آباد و شریف واقفی اصفهان، تصریح کرد: ارتباط این دوبسته با اقدام های تروریستی کاملا کذب است.

وی با بیان اینکه مردم در تولید امنیت نقش محوری دارند از اشرافیت نیروی انتظامی بر یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در یک اقدام غافلگیرانه خبر داد و افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از این باند کشف شد.

سردار معصوم بیگی؛ با اشاره به کشف جاسازی ۴۷۰ کیلوگرم هرویین، گفت: این میزان کشف ماده مخدر در یک عملیات در تاریخ اقدام‌های نیروی انتظامی استان بی‌نظیر بوده است.

غلتک های مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه بارگیری مواد مخدرکشف شده ازشرق کشور بوده است، ادامه داد: امکان انتقال تجهیزات جاسازی این باند مواد مخدر که در غلتک‌های بزرگ بود به مرکز استان نبود.

 وی ادامه داد: بخش دوم این عملیات به کالاهای قاچاق اختصاص یافت که در مجموع ارزش اقلام کشف شده حدود ۳۵ میلیارد تومان شامل برنج، لوازم تحریر و تجهیزات خودرو برآورد شده است و ۲۸ نفر نیز در این بخش دستگیر شدند.

 معصوم بیگی با اشاره به این که ۸۰ درصد از فوتی‌های استان اصفهان متعلق به راکبان موتورسوار است، گفت: میانگین کشوری این آمار حدود ۶۰ درصد است و بسیار اهمیت دارد و پلیس باید در بحث مقابله با راکبان بدون کلاه ایمنی اقدمات پیشگیرانه و فرهنگی انجام دهد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *