چهل سازمان مردم نهاد در شهرضا نشان از فرهیختگی مردم دارد

محمدرضا رحمتی

معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده گفت: براساس آمار واطلاعات  چهل سازمان مردم نهاد وخیریه در شهرضا فعالیت دارند که این موضوع از توسعه یافتگی فرهنگی و فرهیختگی مردمان این دیار حکایت می کند.

معصومه ابتکار، افزود:اتکای به توانمندی وظرفیت های مردمی درهر عرصه رمز پیشرفت،تعالی و آبادانی کشور است وسمت وسوی سازمان های مردم نهاد در این مسیر تببین شده است.

 وی تقویت نهادهای مدنی با رویکرد اشاعه فرهنگ مطالبه گری به منظور توسعه وپیشرفت کشور در جنبه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی وسیاسی از مهم ترین اهداف دولت دوازدهم  عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دولت با مشارکت وحمایت اقشارمختلف مردم می‌تواند به اهداف خود در همه عرصه‌ها برسد، اظهار داشت: نظام اداری در جمهوری اسلامی ایران باید کارآمد، بدون فساد و با کارآیی باشد، افزایش سهم بانوان و توجه به حضور جوانان به ارتقای کارآمدی و کارآیی نظام جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند.

ابتکار، با اشاره به اینکه کشور در شاخص‌های آموزشی پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: پیشرفت بانوان در کاهش میزان بی‌سوادی و آموزش عالی بسیار پرشتاب‌تر از آقایان بوده و این نشان دهنده همت و تلاشی بوده که بانوان انجام داده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه امروز باید در دولت و سطح ملی از بانوان توانمند بیشتر استفاده شود، افزود: در حوزه بانوان به صورت مشخص سیاست‌‌های دولت دوازدهم ابلاغ شده که ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم باید بر عهده بانوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان به استان تحقق ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی بانوان را دنبال می‌کنیم تا این سیاست دولت محقق شود، تأکید کرد: به زودی در این راستا با تمام استانداران مکاتبه می‌شود، ما افراد شایسته‌ای را می‌خواهیم که به کارآمدی نظام اداری کمک کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *