خودسوزی پژو ۲۰۶ در کنار یکی از پارکهای اصفهان

حوالی ظهرروزجمعه، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که در کنار خیابان پارک شده بود، خود به خود در آتش سوخت.
به گزارش تابناک اصفهان، این حادثه ساعت ۱۲:۵ دقیقه در خیابان آبشار اصفهان و در حوالی پل غدیر رخ داد.آتش سوزی، زمانی رخ داد که سرنشینان آن مشغول استراحت و تفریح در پارک بودند و این خودرو در کنار خیابان پارک شده بود.تا قبل از حضور نیروهای آتش نشانی، عابران و شهروندانی که شاهد آتش سوزی این خودرو بودند، سراسیمه برای خاموش کردن آن با استفاده از کپسول های آتش نشانی تلاش می کردند.حتی عده ای از حوض داخل پارک آب می آوردند تا آتش را خاموش کنند.نیروهای آتش نشانی ساعت ۱۲:۸ در محل حادثه حاضر شدند و با خاموش کردن آتش از سرایت حریق به دیگر خودروهای پارک شده جلوگیری کردند.علت این حادثه در دست بررسی است.
دو منبع گازوئیل در سمیرم طعمه حریق شد
مسئول آتش نشانی سمیرم گفت: کارگر مرغداری برای نظافت این واحد مشغول آتش زدن پرهای مرغ بوده که آتش به لوله پلی اتیلن انتقال گازوئیل ازتانکر به مرغداری سرایت کرده و پس از رسیدن به تانکر هر دو تانکر گازوئیل این مرغداری اسیر آتش می شود. وی افزود: پس از اطلاع به آتش نشانی سمیرم هر دو دستگاه ماشین آتش نشانی و یک دستگاه لودر به محل اعزام شدند که با تلاش آتش نشان ها سرانجام بار ریختن خاک بر روی آتش توسط لودر آتش مهار شد.
نقص فنی وتأخیر ۱۸ساعته پرواز ۱۸
مدیرکل هواپیمایی ایران‌ایر‌تور در خراسان رضوی درباره علت بروز تأخیر در پروازهای امروز این شرکت از مشهد، گفت: بروز نقص فنی در هواپیمای شب گذشته تهران-مشهدِ ایرتور، بر زمان پروازهای امروز این ایرلاین از مشهد تأثیر گذاشت.چندین پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور از مشهد به شهرهای یزد، تهران و ساری با تأخیر مواجه و یا لغو شد.
در این راستا مدیرکل هواپیمایی ایران‌ایر‌تور در خراسان رضوی طی تماس تلفنی به خبرنگار فارس گفت:‌ دلیل بروز تأخیر پروازهای امروز، بروز نقض فنی در هواپیمای پرواز شب گذشته این ایرلاین از تهران به مشهد بوده است.حسین ترابیان ادامه داد: با بروز نقص فنی در هواپیمای یک پرواز، تأخیرات‌ در ادامه به پروازهای بعدی آن هواپیما تا پایان روز منتقل می‌شود و این تأخیرات پروازی در ساعات اولیه زیاد و تا پایان روز کاهش می‌یابد. وی درباره پرواز شماره‌ ۹۹۰ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر‌تور که قرار بود‌ ساعت ۰۵:۴۵ امروز مسافران را از مشهد به یزد منتقل کند، توضیح داد: به دلیلی که عنوان شد، در پرواز مشهد ـ یزد که قرار بود ساعت ۵:۴۵ امروز برگزار شود، تأخیری رخ داد بنابراین تلاش کردیم با اطلاع‌رسانی پیامکی در ساعت ۲۳:۳۰ روز گذشته این تأخیر پروازی را به اطلاع مسافران یزد برسانیم. مدیرکل هواپیمایی ایران ایر‌تور در خراسان رضوی گفت: متأسفانه با وجود تلاش فراوان، امروز نتوانستیم‌ پرواز یزد را برقرار کنیم، بنابراین با وجود اینکه مسافران در فرودگاه بودند، پرواز را کنسل کردیم،‌ اما تلاش شد پرواز جایگزین برای این مسافران در نظر گرفته شود. وی‌ بیان کرد: در این راستا مسافران پرواز یزد به ۳ دسته تقسیم شدند؛ عده‌ای که اهل مشهد بوده و با کنسل شدن این پرواز برنامه کاری خود را از دست دادند،‌ بهای بلیت را دریافت کرده و به منزل برگشتند، ‌عده‌ای دیگر از مسافران از طریق پرواز تهران، به تهران رفتند‌ و مابقی مسافران به هتل طرقبه مشهد ‌منتقل شدند.ترابیان افزود: طی هماهنگی با شرکت هواپیمایی زاگرس، یک فروند بوئینگ MD برای مسافران یزد اجاره کردیم که ساعت ۲۱ امشب مسافران را به یزد منتقل می‌کند.مدیرکل هواپیمایی ایران ایر‌تور در خراسان رضوی ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز یزد به خاطر بروز تأخیر در این پرواز‌ گفت که بدون اطمینان کامل از ایمنی پرواز اقدام به برقراری هیچ پروازی نمی‌کنیم؛ بابت تأخیر به‌ وجود آمده از مسافران عذرخواهی می‌کنیم، اما تلاش ‌کردیم تا همه خدمات رفاهی به آنها ارائه شود. ترابیان ضمن عذرخواهی از همه مسافران ایرتور که امروز پروازشان با تأخیر انجام شد، بیان کرد: در صورتی که هرگونه برخورد نامناسبی از سوی نماینده این ایرلاین یا مسئولان فرودگاه‌ مشهد با مسافران انجام شده است، برخورد جدی خواهیم داشت.
کارخانه صنعت پلاستیک اشکذر
در آتش سوخت
در اثر سانحه برق یکی از کارخانه های پلاستیک سازی اشکذر واقع در منطقه حاجی آباد طعمه حریق شد.به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، صبح امروز در اثر سانحه برق یکی از کارخانه های پلاستیک سازی اشکذر واقع در منطقه حاجی آباد طعمه حریق شد. حوالی ساعت یازده صبح دود ناشی از آتش سوزی در محدوده منطقه حاجی آباد رستاق توجه شهروندان را به خود جلب کرد. آتش سوزی در اثر اتصال برق به وجود آمد و طی آن کارخانه پلاستیک سازی «صنعت پلاستیک اشکذر» به طور کامل در آتش سوخت. در این حادثه که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته، به گفته مدیر کارخانه بالغ بر سه میلیارد تومان خسارت مالی وارد شده است. گفتنی است این کارخانه در محدوده حاجی آباد رستاق، ابتدای دو راهی طبس واقع شده است.
فریب دختران ساده لوح با پیشنهاد ازدواج!
فردی که به بهانه ازدواج عکس های خانوادگی دختران جوان را به دست آورده و با تهدید انتشار در فضای مجازی از آنها اخاذی می کرد، توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.سرهنگ « سید مصطفی مرتضوی « رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با بدست اوردن تصاویر شخصی و خصوصی اش قصد اخاذی از او را دارد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.وی افزود:شاکی در اظهارات خود بیان کرد مدتی پیش در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با پسری آشنا می شوم که پیشنهاد ازدواج به من می دهد و با توجه به پیشنهاد او و پیام های عاشقانه از طرف او فریب خورده و بنا بر درخواستش عکس های خصوصی و خانوادگی ام را برایش ارسال نمودم که پس از آن تغییر رفتار داده و شروع به اخاذی از من کرد تا عکس هایم را در فضای مجازی انتشار ندهد.
رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده در فضای مجازی و انجام اقدامات تخصصی متهم که ساکن اصفهان است شناسایی و دستگیر شد. این مقام انتظامی در پایان بیان داشت : در فضای مجازی هیچ گاه هویت واقعی افراد مشخص نبوده که این جزء خصوصیات فضاهای مجازیست و به همین خاطر بسیاری افراد فریب و شیفته ظاهر دروغین مجرمین گردیده و به راحتی به آنان اعتماد و عکس های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار آنان قرار می دهند فلذا به شهروندان بویژه خانم ها توصیه می شود به هویت جعلی افراد در این فضا اعتماد نکرده و از به اشتراک گذاری عکس های شخصی خود در فضای مجازی اجتناب
نمایند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *