صعود ذوب آهن به مرحله یک هشتم نهایی

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در مقابل تیم بادران تهران توانست نیجه بازی را ۲ بر ۱ رقم بزند و با این پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.
مسابقات آزاد بدمینتون جام پونا اسپرت ویژه بانوان برگزار شد

مسابقات آزاد بدمینتون جام پونا اسپرت ویژه بانوان در تاریخ ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه با حضور ۱۰۶ بازیکن در رده های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن تخصصی بدمینتون ورزشگاه شهید سجادی برگزار شد.
خودنمایی تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد

تیم آینده سازان میهن نجف آباد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان و نخستین دیدار خود در فصل جدید با پیروزی پر گل ۷ بر ۰ مقابل ایثارگران خوش درخشید و توانست برگ زرینی را به کارنامه خود اضافه کند.
شاگردان رضا صادقی همچنان
در قعرنشینی لیگ برتر

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم کاشی نیلو میزبان تیم دبیری تبریز بود که این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع دبیری تبریز به پایان رسید و این شکست باعث شد تا تیم کاشی نیلو همچنان در قعر جدول باقی بماند.
نایب قهرمانی اصفهان در مسابقات جام قهرمانی آذربایجان

مسابقات شنا، مسافت کوتاه پسران در رده سنی نوجوانان زیر ۱۵ سال تحت عنوان جام قهرمانی آذربایجان برگزار شد. زنجان، اصفهان و قزوین به ترتیب توانستند مقام نخست تا سوم را از آن خود کنند. شایان ذکر است که، متین سهران بیشترین امتیاز را برای اصفهان کسب نمود که این شناگر در قالب تیم منتخب کشور ماده ۱۰۰*۴ متر رکورد کشور را بیش از ۷ ثانیه بهبود بخشید.
پیروزی خارج از خانه
گیتی پسند

تیم فوتسال گیتی پسند در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی تیم میثاق در تهران رفت و توانست حریف خود را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب سازد و با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *