بسیج فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی به کمک دولت‌ها می‌رود

پریسا خاکبازان

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج باید فارغ از همه جناح‌بندی‌ها و خطوط سیاسی به کمک دولت‌ها بیاید، همان‌طور که در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر از بسیجیان اصفهان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور یافته و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

  سردار مجتبی فدا ، در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان اصفهان  با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی شجره ملعون داعش اظهار کرد: این ظرفیت وجود دارد که این نمایشگاه را در محل بزرگ‌تری همچون محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هم برپا کرد که همه مردم از آن استفاده کنند؛ بخشی از عملکرد و ظرفیت بسیج به مدت ۱۰ روز در این مکان به نمایش گذاشته می‌شود.

فدا افزود:در نظر داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت، قناعت، چشم نداشتن به حقوق و جیره و‌ مواجب و از جان گذشتن را در این نمایشگاه در معرض دید و عرضه عموم قرار دهیم و ظرفیتی را ایجاد کنیم که مردم با پایبندی به این اصول فرزندان خود را در سنین مختلف با حضور در بسیج توانمند و قوی کنند و در راستای فرمایشات امام و مقام معظم رهبری قدم بردارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه مسؤولان استان و افراد بازدیدکننده خواهند دید همان طور که در طول ۳۸ سال گذشته دیدیم با ایستادگی، صبر، مقاومت، حوصله، استفاده از توان داخلی و پیروی از فرامین امام و مقام معظم رهبری و سیره ائمه اطهار(ع) می‌توانیم پیشرفت‌های زیادی را در کشور رقم بزنیم.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اذعان داشت: می‌خواهیم به مسؤولان بگوییم که مردم همچنان ایستاده‌اند و بسیجیان هم آماده جان‌فشانی هستند؛ بسیجیان در اقشار مختلف ظرفیت‌های مختلفی هستند که در کمک به رفع چالش‌های مختلفی که کشور با آن‌ها مواجه است، می‌توانند اثرگذار باشند و مسؤولان نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: این وظیفه بسیج است که با تمام توان و ظرفیت خود در ابعاد و موضوعات مختلف در خدمت نظام باشد .

فدا بیان داشت: بسیجیان می‌توانند توانمندی‌های مختلف خود را در عرصه‌های علمی، اقتصاد مقاومتی، مقابله با جنگ نرم، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی و بروزرسانی توان افراد بسیج در راستای شناسایی و معرفی شجره طیبه بسیج افزایش داده و درمساجد به کار ببندند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *