استان یزد ۱۰۰۰ بیمار دیالیزی دارد

حدیث بابایی

عزت یادگار در همایش یادگار ماندگار در سالن همایش هلال‌احمر استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه در استان یزد پارک بانوان وجود دارد، اظهار داشت: امیدوارم به‌گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم در سال‌های آینده شاهد پارک‌های بیشتری برای بانوان ساخته و بهره‌برداری شود.

مؤسس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی یزد با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان یزد در سال ۱۳۶۰ به بهره‌برداری رسید، گفت: با توجه به مشکلاتی در آن سال‌ها برای رفت‌وآمد بیماران برای درمان مشاهده کردیم، تصمیم گرفتیم در شهرستان‌های استان دستگاه‌های دیالیز استقرار کردیم که تا بیماران نسبت به رفت‌وآمد حل شود.

وی با اشاره به اینکه الآن در حال حاضر ۱۰۰۰ بیمار دیالیز در استان یزد داریم، افزود: در کشورهای توسعه یافته یک مرکز پیشگیری احداث می‌کنند که ان‌شاءالله اگر بتوانیم ساختمان ثامن‌الحجج را در استان یزد افتتاح کنیم بسیاری از بیماری‌ها مثل دیابت که یزد مرکز این بیماری خطرناک شناخته شده، پیشگیری و کنترل کنیم.

“عزت یادگار” بسیاری از مشکلات بیماران خاص یزد را برطرف کرد

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه متأسفانه خادمان از خائنان در کشور شناخته نمی‌شوند، گفت: “عزت یادگار” بسیاری از مشکلات بیماران خاص یزد را برطرف کرد.

غلامعلی سفید با اشاره به اینکه متأسفانه خادمان از خائنان در کشور شناخته نمی‌شوند، اظهار داشت: شاید از طرق مختلف در سطح استان و کشور به‌جای هم معرفی می‌شوند.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه تجلیل از بزرگان سال‌هاست که فراموش شده است، گفت: برگزاری مراسم تجلیل از خانم بزرگی در استان که فعالیت‌های ارزشمندی در سطح یزد و کشور انجام داده بسیار کار ماندگاری است.

وی با بیان اینکه خانم یادگار یک خادم واقعی هستند، تصریح کرد: ایشان سال‌هاست که با کارهای خّیری و جذب خیرین باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات بیماران خاص در سطح استان یزد و کشور شد.

بخش خصوصی نقش خوبی در حوزه آموزش عالی کشور دارد

مدیرکل دفتر غیرانتفاعی وزارت علوم با بیان اینکه تکریم بزرگان امیدی برای جوانان است، گفت: بخش خصوصی نقش خوبی در حوزه آموزش عالی کشور دارد.

 فاطمه داداشیان اظهار داشت: خانم یادگار عزت زنان، شهر یزد و جامعه بشری است و مردمان خوب یزد نیز با برگزاری این مراسم تکریم می‌کنند از زحمات ایشان تجلیل کردند که کاری یادگار در دوران فعالیت‌های ایشان است.

مدیرکل دفتر غیرانتفاعی وزارت علوم با اشاره به اینکه تکریم بزرگان امیدی برای جوانان است، گفت: تجلیل از بزرگانی که در مسیر خیر و کمک به مردم قدم بر می‌دارند باعث دلگرمی جوانان و مسیری برای شروع فعالیت‌های آن‌ها برای کارهای خیر باشد، همه می‌دانند که جوانی گذراست و خانم یادگار با تدبیر خوبی که داشتند جوانی خود را با کارهای نیک خود، ماندگار کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: زندگی می‌گذرد و تنها چیزی که از هر انسانی به‌جا می‌ماند کارهای نیکی است که در سال‌های زندگانی خود برای خلق انجام داده.

مردم استان یزد کمتر از دولت برای کارهایشان کمک می‌خواهند

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد گفت: مردم ولایتمدار استان یزد کمتر از دولت برای کارهایشان کمک می‌خواهند و خودشان برای انجام فعالیت‌هایشان همت می‌گمارند

مجید جوادیان‌زاده با اشاره به ماندگارترین ویژگی‌های خانم عزت یادگار از خیرین استان یزد، اظهار داشت: داوطلبانه عمل کردن ایشان در کارهای خیرشان از مهم‌ترین ویژگی‌های خانم یادگار است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد ادامه داد: در این چند دهه اگر به فعالیت‌های خیرخواهانه خانم یادگار بنگرید می‌بینید که داوطلبانه بودن کارهایشان بدون هیچ چشم‌داشت را در تمام فعالیت‌هایشان مشهود است.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته هر شهروند بیش از سه ساعت در روز کار داوطلبانه اجتماعی بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهند، گفت: متأسفانه این کار در کشور ما بسیار کم بوده و اصلاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد که باید تقویت شود.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه مردم یزد همیشه کمک یار دولت بودند، افزود: مردم ولایتمدار استان یزد کمتر از دولت برای کارهایشان کمک می‌خواهند و خودشان برای انجام فعالیت‌هایشان همت می‌گمارند.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *