«به وقت خانواده»، بی سر و صدا روی آنتن رفت!

 

به گزارش هفته نامه کیمیای کویر، مجموعه تلویزیونی «به وقت خانواده» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی و کارگردانی محمدرضا حیدری که تا چندی پیش جلوی دوربین بود، با پایان تصویربرداری اخیراً روی آنتن شبکه قرآن رفته است. این در حالی است که هیچ‌گونه اطلاع رسانی و خبری درباره آغاز پخش آن صورت نگرفت. این مجموعه نود قسمتی صبح هر روز ساعت یازده پخش و در نخستین دقایق روز بعد تکرار می‌شود.
تصویربرداری این سریال در خانه‌ای با حیاطی بزرگ و سرسبز حوالی خیابان ملک انجام شد. فرهاد جم، مریم خدارحمی، طاهره اعلایی، بهراد خرازی، فرید قبادی، مرجان سپهری، نازنین پیرکاری، رضا بی‌طرفان و محمد فیلی و (بازیگران خردسال) امیرعلی نیازی و آیدا ورمزیاری در این سریال بازی دارند. از دیگر نکات جالب درباره این سریال حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی است که سالها پیش با اجرای برنامه «اخلاق در خانواده» به چهره‌ای آشنا برای مخاطبان تلویزیون بدل شد. او در پایان هر قسمت از مجموعه حاضر، به عنوان کارشناس درباره مفهوم قصه آن صحبت می‌کند.
مجموعه نمایشی «به وقت خانواده» تلاش دارد با توجه ویژه به مفاهیم و آیات قران مسایل خانوادگی را مورد برسی قرار دهد. داستان  درباره خانواده زوجی به نام احمد و نرگس است خانواده ای که با حضور دو فرزند در کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ معنی بهتری پیدا می کنند. این خانواده مسایل مختلفی دارند که در قالب نود قسمت چهل و پنج دقیقه ای برای مخاطب روایت می شوند . آدمهای به وقت خانواده از جنس مردم جامعه هستند و مثل آنها با مسایلی روبرو می شوند که با تدبیر و درایت برای حل آن مشکل تلاش خود را می کنند. در این خانواده بزرگترها ، پدر بزرگ و مادربزرگ نقش ویژه ای دارند.
عوامل اصلی این سریال عبارتند از: سرپرست نویسندگان: لیلی عاج، نویسندگان: لیلی عاج، ریحانه حسن زاده، طناز مظفری، مژده شبان، میثم خویی دستیاریک کارگردان: محمود شاملو، برنامه ریز: فرناز امینی، دستیار دوم کارگردان: مهسا فتحعلی، کارشناس: حجت السلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی، منشی صحنه: مهناز درودی، عکاس: مسعود پورهاجریان،مدیرتصویربردار: رسول خدابنده لو، مهدی مقدم، دستیاران تصویر: امیر فرزان، رضا زیدآبادی، تدوین: وحید بیطرفان، دستیار تدوین: مرضیه زردتشت، تیتراژ و گرافیک رایانه ای: علیرضا قادری اقدم، صدابردار: مسعود شاهوردی، گریم: علیرضا باقربیگی، مجری گریم: هاشم جوری، سحراسدی، طراح صحنه و لباس: شهریار کلهر، دستیار یک صحنه: مجتبی پیروندی.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *