پیروزی تراکتور ۹ نفره در زمین صبا

سرخ پوشان آذربایجان با وجود ۹ نفره شدن توانستند میزبان خود را با یک گل شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند
در این بازی جذاب و دیدنی شاگردان تونی اولیویرا در نیمه نخست با وجود اینکه تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند از موقعیت‌های خوب خود استفاده کرده و در نهایت در پایان این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
البته تیم میزبان نیز دو موقعیت در نیمه نخست داشت اما همچون تراکتورسازی در به ثمر رساندن این موقعیت‌ها ناکام بود.
در نیمه دوم کار به شکل متفاوتی دنبال شد و با وجود اینکه تراکتورسازی بازهم تیم برتر میدان بود اما صبا در دقیقه ۷۲ بازی با یک ضدحمله در موقعیت گلزنی قرار گرفت و روی این موقعیت طهماسبی دروازه‌بان تراکتورسازی مهاجم حریف را متوقف کرد تا داور بازی اعلام پنالتی کرده و طهماسبی را نیز با کارت قرمز خود از زمین بازی اخراج کند.
اخراج طهماسبی موجب شد تا تونی دست به یک تعویض اجباری زده و اخباری را جایگزین سینا عشوری کند و این دروازه‌بان ملی پوش نیز به محض ورود به زمین توانست ضربه پنالتی کریم اسلامی مهاجم صبا را مهار کرده و ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیمش، ناجی سرخ پوشان در این بازی شود.
به فاصله ۸ دقیقه این بار حرکت تراکتورسازان در داخل محوطه جریمه تیم صبا با خطای بازیکنان تیم میزبان همراه شد تا داور بازی برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان دهد.
حمزه یونس که به جای بایرامی وارد زمین شده بود، پشت توپ ایستاد و در مصاف با لک، این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تراکتورسازی ده نفره در آستانه پیروزی بزرگ در این دیدار قرار بگیرد.
این پایان ماجرا نبود و سرخ پوشان آذربایجان با اخراج محمد ایرانپوریان کاپیتان خود در دقیقه ۸۷ بازی ۹ نفره شدند تا کار برای این تیم برای حفظ نتیجه سخت تر
شود.
با این حال شاگردان دایی که در دقایق باقی مانده با دو بازیکن بیشتر حمله می‌کردند، نتوانستند گل خورده را جبران کنند و بدین ترتیب این دیدار با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید تا این تیم تبریزی با صعود به مرحله بک چهارم نهایی جام حذفی حریف تیم سایپا البرز در این مرحله
شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *