کاپیتان تیم ملی شنای کشور: مسابقات تایلند می تواند سکوی پرتاب من باشد

جمال چاووشی فر کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنای کشورمان که در ورزش پله های ترقی را پله پله طی کرده، مهرماه برای حضور در مسابقات آسیایی وارد تایلند می شود.
با کاپیتان تیم ملس شنای کشور، مصاحبه ایی انجام داده ایم که توجه شما را به این گفتگو جلب می کنیم:
آقای چاووشی فر از موفقیت در تحصیل بگوئید، قبل از هر چیز این موفقیت را به شما تبریک می گویم؟
رشته تحصیلی من در مقطع کارشناسی صنایع بود و به خاطر علاقه خود و تشویق خانواده در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نمودم و قبول شدم، هرچند می توانستم در رشته تربیت بدنی بدون کنکور شرکت کنم و در دانشگاه دولتی درس بخوانم، اما با خود گفتم که در ورزش حضور دارم حداقل در رشته ایی ادامه تحصیل دهم که به آن علاقه دارم و خیلی خوشحالم که در رشته صنایع ادامه تحصیل می دهم.
مسابقات آسیایی تایلند چه زمانی آغاز می شود؟
مسابقات تایلند در رده های سنی (۱۳-۱۴)، (۱۵-۱۷) سال و بزرگسالان روز نهم مهرماه آغاز می شود که تیم ایران با ۱۲ شناگر روز ششم مهرماه به این مسابقات اعزام می شود، ایران دو شناگر در رده سنی (۱۳-۱۴) سال ،۵ شناگر در رده سنی (۱۵-۱۷) سال و ۵ نفر در رده سنی بزرگسال به این رقابت ها اعزام می کند.
برای حضور در این رقابت ها چه زمانی تمرینات تیم ملی آغاز شد؟
با توجه به مسابقات جهانی کازان روسیه، تمرینات تیم به طور منظم و مرتب از اوائل سال آغاز شده است، خوشبختانه در حال حاضر شرایط مطلوبی دارم و امیدوارم در این ۱۵ روز باقیمانده با آمادگی بیشتری به مسابقات تایلند برویم چراکه این رقابت ها می تواند سکوی پرتابی برای من به سمت المپیک باشد.
آقای چاووشی فر حد نصاب ورودی المپیک چه تایمی است؟
ورودی المپیک ۵۶ / ۲۶ صدم ثانیه می باشد که در حال حاضر رکورد من ۵۷ / ۷۰ صدم ثانیه است که امیدوارم تا زمان المپیک برزیل که یک سال آینده است خودم را به رکورد المپیک برسانم و این مهم دور از دسترس نیست.
حرف پایانی شما چیست؟
از مسئولان هیات شنای استان اصفهان تشکر می کنم که مرا مورد حمایت همه جانبه قرار داده و امیدوارم با کسب نتایج خوب جواب زحمات این عزیزان را بدهم. خاکسار

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *