مهر را با مهر به کودکانمان آغاز کنیم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مهدهای کودک استان اصفهان به صدا درآمد

 

 

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، طی مراسمی با حضور دکتر صادقی مدیرکل، دکتر غیور معاون پیشگیری، قناعت کار مدیر روابط عمومی و جمعی از کارشناسان بهزیستی استان اصفهان، زنگ آموزشی سال تحصیلی جدید به صورت نمادین در مهد کودک ملودی کا  نواخته شد.

صبح امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، که با حضور پر شور مربیان، خانواده و کودکان مهد همراه بود، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به ایراد سخن پرداخت. وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ مهد کودک در استان اصفهان تحت نظارت اداره کل بهزیستی فعالیت می نمایندگفت: این استان از نظر فراوانی مهد کودک رتبه دوم یا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

دکتر صادقی ، آغاز  فصل پاییز ، فصل تعلیم و تربیت و آغاز سفر کودکان مهد های کودک در مسیر دانستن و فهمیدن را به تمامی این عزیزان و خانواده هایشان تبریک گفت.

این مقام مسئول در بخشی از سخنانش با بیان اینکه مهد های کودک جایگزین خانواده نیستند و تنها کمکی به منظور مراقبت و توانمندیهای ذهنی و عقلانی کودکان می باشند به لزوم تعلیم و تربیت کودکان و روش های جذب کودکان به مهدهای کودک اشاره داشت. و هدف از جذب کودکان را  ایجاد آرامش برای آنها و کمک به سازگاریشان بدون وارد ساختن فشارهای روانی وعاطفی عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه افزود: لازم است با همکاری و همفکری مربیان و والدین به تسهیل رشد فکری کودکان کمک نمود، تا علاوه بر هوش عقلانی به هوش فرهنگی، اجتماعی و عاطفی این عزیزان کمک شود.

دکتر صادقی، از مربیان مهدهای کودک خواست با استفاده از جدیدترین شیوه‌های هنری و ادبی برای آشنا‌سازی کودکان با معارف و تعالیم دینی و انس با قرآن کریم استفاده نمایند، و با تقویت مسائل فرهنگی در مقابله با آسیب های اجتماعی بیش از پیش کوشا باشند.

 

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *