داعش هوس تعرض به مشهد کرد!

گروه تروریستی تکفیری داعش،‌ هوس کرده به مشهد مقدس هم تعرض کند!
این گروهک، روز پنجشنبه همزمان با عید قربان در صفحات توئیتر خود اعلام کرد: رافضی‌ها (شیعیان) بدانند که هدف ما تخریب نمادهای شرک آلود در نجف، کربلا و سامراست و بعد از تخریب آنها به ایران خواهیم آمد و مشهد را ویران خواهیم کرد.
این گروه تروریستی از مسلمانان خواست با نابود ساختن شیعیان، هرچه سریع‌تر اسلام اصیل را در جهان مستقر نمایند. جالب است که تروریست‌های داعش در شرایطی هوس چنین لقمه بزرگ‌تر از دهانشان را کرده‌اند که در عراق و سوریه درحال فروپاشی هستند و در برابر نیروهای مردمی مجبور به عقب نشینی شده‌اند. شرایط ایران بگونه‌ای است که داعش حتی به مرزها هم نمی‌تواند نزدیک
شود.
اردوغان از مقامات سعودی در برگزاری مناسک حج تمجید کرد!
رئیس‌جمهور ترکیه با تمجید از مقامات سعودی در برگزاری مناسک حج، معرفی کردن عربستان به عنوان مسئول حادثه منا را رد کرد.
شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با تمجید از عربستان سعودی در برگزاری مناسک حج، معرفی کردن عربستان به عنوان مسئول حادثه منا را رد کرد.
اردوغان گفت: هیچ کسی حق ندارد از تدابیر برگزاری حج انتقاد کند و من اطمینان دارم مقامات سعودی به طور کامل به وظایف خود عمل می کنند.
رئیس‌جمهور فراری یمن عازم نیویورک شد
رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به منظور شرکت در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد عدن را به مقصد نیویورک ترک کرد.
به گزارش پایگاه النشره، «منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن شهر عدن را به مقصد نیویورک ترک کرد.
بر اساس این گزارش، وی به منظور مشارکت در هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک
می رود.
صف طولانی مسلمانان فقیر روهینگیایی برای تکه‌ای استخوان در عید قربان
مسلمانان فقیر روهینگیایی برای رفع گرسنگی خود و خانواداه‌شان مجبور شدند تا با تجمع در مقابل قصابی‌ها، ته‌مانده گوشت و استخوان‌های حیواناتی را که برای عید قربان ذبح شده بودند، جمع‌آوری کنند.
هم‌زمان با عید قربان، در پی تلاش مسلمانان فقیر برای به‌دست آوردن ته مانده گوشت و استخوان قربانی‌ها جمعیت زیادی ساعت‌ها در جلوی قصابی‌ها تجمع
کردند.
سایت خبری “فکره” مصر به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت، مسلمانان فقیر روهینگیایی برای رفع گرسنگی خود و خانواداه‌شان مجبور شدند تا ته‌مانده گوشت و استخوان‌های موجود در قصابی‌ها را که برای عید قربان ذبح شده بود، جمع‌آوری
کنند.
محاصره اقتصادی و غذایی، مصادره زمین‌های کشاورزی مسلمانان، قوانین نژادپرستانه و سخت‌گیرانه برای ماهی‌گیری و تجارت، حملات بوداییان و غارت اموال و کشتار مسلمانان، سیل‌های ویرانگر باعث آوارگی و فقر شدید مسلمانان روهینگیایی در میانمار شده است به گونه‌ای که برخی از مسلمانان از برگ درخت برای سیر کردن خود استفاده می‌کنند.
با گذشت ۳ سال از شروع دور جدید پاک‌سازی نژادی-مذهبی در میانمار، بودایی‌ها در سایه حمایت دولت همچنان به قتل، غارت و تجاوز جنسی به مسلمانان روهینگیا ادامه می‌دهند؛ اما سازمان‌های بین‌المللی و خصوصاً کشورهای اسلامی هنوز در سکوت به سر می‌برند.
فراخوان برای حضور گسترده در مسجد الاقصی
کمیته پیگیری امور عربی در داخل سرزمین های اشغالی ۴۸ طی فراخوانی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی در روز یکشنبه شد.
با توجه به موج حملات گسترده نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی در طول دو هفته گذشته، کمیته پیگیری امور عربی در داخل سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ طی فراخوانی تمامی فلسطینیان ساکن داخل سرزمین های اشغالی را به شرکت در مراسم حضور گسترده در مسجد الاقصی به منظور مقابله با اجرای توطئه صهیونیست ها
فراخواند.مسجد الاقصی از یکشنبه هفته گذشته (۲۲ شهریور) و به بهانه آغاز اعیاد یهودی صحنه درگیری های شدید بین نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی است.
رژیم صهیونیستی در این مدت محدودیت های شدیدی در مسجد الاقصی اعمال کرده است و به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است.
سناتور ویرجینیا: آمریکا از گروهک های تروریستی حمایت می کند
یک سناتور آمریکایی اعتراف کرده است که تنها در صورت قطع کمک های دولت اوباما به گروهک های تروریستی در منطقه، جنگ سوریه پایان خواهد یافت.
به گزارش پایگاه خبری “راشاتودی”، ” دیک بلک ” افزود: بحران سوریه نتیجه حمایت های تسلیحاتی دولت آمریکا، عربستان و ترکیه از گروهک های تروریستی است.
دیک بلک گفت: این آرزوی باطنی من است که آمریکا بیدار شود و خواهان پایان سلاخی در سوریه باشد. وقت آن رسیده است که دست از سرنگونی کشورها بردارد و خونریزی در خاورمیانه را متوقف کند. اگر ما آموزش و کمک های تسلیحاتی خود را موقف کنیم، جنگ پایان می یابد.
او در ادامه افزود: من موافق اقدامات دولت روسیه برای سرنگونی گروهک های تروریستی هستم چراکه نمی دانم دولت آمریکا از چه کسی حمایت می کند. گاهی همگام با تروریست هاست، گاهی علیه آن ها.
سناتور بلک همچنین به سرنگونی دولت لیبی به دست مقامات آمریکا اشاره کرد و گفت : آن ها به دنبال تصرف مصر نیز بودند اما سی میلیون مصری مانع این کار شدند.
مرکز فرماندهی ارتش آمریکا جمعه گذشته اعلام کرده بود که گروهی از نیروهای تحت آموزش این ارتش تمامی تسلیحات خود را در عوض آزادی خود با جبهه النصره مبادله کرده بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *