مطالبه سنگین پیمانکاران بخش خصوصی  از مجریان طرح های عمرانی کشور 

 

 

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازدید از هشتمین نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی و عمرانی اظهار کرد: نمایشگاه امسال از سطح کیفیِ خوب و قابل قبولی برخوردار است اما این صنعت نیازمند اطلاع رسانی بیشتری است.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، فرزاد دادخواه افزود: پیمانکاران به ویژه پیمانکاران همکار در زمینه پروژه های شهرداری باید به موضوع این نمایشگاه ورود کنند و کمک کنند تا اطلاع رسانی همه جانبه ای در خصوص این صنعت و نمایشگاه آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات سنگین ساختمانی، معدنی و راهسازی مطالبات مالی معوقه زیادی از سفارش دهندگان خود دارند، گفت: استفاده کنندگان اصلی این ماشین آلات و مجریان طرح های عمرانی کشور معمولاً بخش دولتی هستند که به دلیل مشکلات اعتباری، همچنان معوقات مالی به این شرکت ها دارند و این موضوع شرکت ها را در تهیه ماشین آلات سنگین از کشورهای مطرحی چون ژاپن دچار مشکل کرده است.

وی تأکید کرد: بر این اساس شرکت های وارد کننده ماشین آلات راهسازی، راهداری و معدنی بیشتر از کشور چین ماشین وارد می کنند که قیمت ارزان تر اما کیفیت پایین تری دارد.

به گفته وی دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دیزل که در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد، می تواند حلقه مکمل نمایشگاه ماشین آلات راهسازی، راهداری، معدنی، ساختمانی، عمرانی و صنایع وابسته باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *