سیدحسن نصرالله: گروه‌های تکفیری بزرگترین خطر تاریخی و معاصر برای اسلام هستند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه تکفیری‌ها بزرگترین خطر تاریخی و معاصر برای اسلام محسوب می‌شود، تصریح کرد: چه‌کسی تضمین می‌دهد که داعش مسجدالاقصی و مکه را با این نوع طرز تفکر تخریب نکند؟
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «العهد»، سیدحسن نصرالله، ضمن سخنانی از طریق ویدئوکنفرانس در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در مجتمع «سیدالشهداء» در منطقه «الرویس» در ضاحیه جنوبی بیروت تأکید کرد: آنچه امروزه رخ می‌دهد، توهین به اسلام است و چهره مبارک اسلام را مخدوش می‌کند.
وی افزود: این حوادث و اتفاقات منجر به روی‌گردانی مسلمانان از اسلام می‌شود و نیز باعث خواهد شد تا دین اسلام از سوی دیگران نیز مورد پذیرش قرار نگیرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: جنگ امروز میدان دفاع از اسلام و عظمت آن، عدالت، کرامت و مقدسات است.وی با اشاره به مسئولیت سنگین مبارزه با تروریست‌ها، افزود: ما انتخاب کردیم که مسئولیت را به دوش بگیریم و در میدان نبرد باشیم و این نبرد نیازمند جان‌فشانی است هرچند که این جان‌فشانی گران تمام شود.سیدحسن نصرالله در پایان گفت: منافقان و دروغگویان باید از خشم و ناامیدی خود بمیرند و روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده شاهد این حقیقت خواهد بود. /ایکنا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *