نمایشگاه بزرگ کتاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

به گزارش کیمیای کویر، علی للگانی اظهار کرد: ۱۱ فرهنگ‌سرا در سطح استان داریم که فعالیت آن‌ها چند منظوره است و از ۲۰ درصد تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و کمک خیران کتابخانه‌ساز می‌تواند کمک شایانی در پیشرفت ساخت این فرهنگ‌سراها داشته باشد.
وی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه بزرگ استانی و دویست و هشتاد و دومین نمایشگاه بزرگ کشوری قرار است از ۶ تا ۱۲ آبان‌ماه در شهرکرد برگزار شود افزود: این نمایشگاه با همکار ی نمایشگاه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.
للگانی در ادامه گفت: همه کتاب‌های این نمایشگاه از تازه‌های نشر و انتشارات معتبری چون انتشارات امیر کبیر و نشر قدس هستند.وی با بیان اینکه تخفیف ۳۰ درصد در نمایشگاه و در برخی از غرفه‌ها تخفیف‌های بیشتر شامل حال خریداران می‌شود خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بن کارت بانک صادرات به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال برای مردم عادی و برای دانشجویان یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۴۰۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه در ۶ آبان، افزود: این برنامه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *