ایثارگران شرکت گاز استان اصفهان موفق به کسب پنج مدال قهرمانی شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در نوزدهمین دوره ازمسابقات سراسری فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گازایران ،ایثارگران اصفهان موفق به کسب سه طلا، یک نقره و یک برنز شدند.این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال،شطرنج، شنا، تیراندازی،پرتاب وزنه و دارات با حضور۶۲۰ ایثارگر ورزشکار از تمامی شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی گازایران به مدت یک هفته در مشهد مقدس برگزارگردید. شایان ذکر است، از ۲۸ نفر ورزشکار اعزامی شرکت گاز استان اصفهان به این دوره از رقابتها؛ حمیدرفعتی و اکبرتائبی به ترتیب حائز مقام اول و دوم رشته ی تیراندازی، مظفرصالحی مقام اول پرتاب وزنه و محمدباقراکبری و سعید دارابی نیز به ترتیب رتبه اول و سوم رشته ی شنا را از آن خود
کردند.

 

وام ۶۰ میلیون تومانی مسکن منتظر تصویب شورای پول و اعتبار
مدیرعامل بانک مسکن گفت: در پرداخت وام مسکن ملاحظات اجرایی وجود دارد به طوری که مبلغ ۱۰ میلیون تومانی به مبلغ قبلی یعنی ۶۰ میلیون تومانی برسد.
به گزارش کیمیای وطن ، هاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک مسکن در پانزدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران در جمع خبرنگاران گفت:درصورتی که جلسه شورای پول وا عتبار در هفته جاری تشکیل شود افزایش سقف وام خرید مسکن از محل اوراق به سقف ۶۰ میلیون تومان تصویب و ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی در خصوص وام ۶۰ میلیونی یک سری ملاحظات اجرایی دارد افزود: نرخ سود وام ۶۰ میلیونی وام مسکن ۱۵ درصد خواهد بود.
مدیرعامل بانک در خصوص آخرین وضعیت صندوق پس‌انداز یکم گفت: تاکنون ۲۳ هزار نفر در صندوق پس‌انداز مسکن خانه یکم ثبت‌نام کرده‌اند تا بتوانند تا سقف ۸۰ میلیون تومان وام خرید دریافت
کند.

 

آغازعملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر بافق
عملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر بافق با حضور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شدبه گزارش کیمیای وطن، عملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر بافق با حضور مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد . مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد درگفت و گو با خبرنگار صداو سیما با اشاره به اینکه هدف وزارت بهداشت و درمان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته احداث درمانگاه های تخصصی است اظهار کرد: این درمانگاه تخصصی با اعتباری بیش از ۱۷میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان احداث می شود. محمد حسین زارع افزود:این درمانگاه شامل اتاق معاینه و ویزیت پزشک ، سالن انتظار است که به مدت ۱۰ماه در مساحت ۷۵۰متر مربع در ۲طبقه در این شهرستان ساخته می شود. وی همچنین با اشاره به وضعیت مناسب بیمارستان ولیعصر بافق (ع) در رابطه با حضور متخصص بیان داشت : علاوه برمتخصصانی که حضور دارند ، متخصصانی هم اخیرا در زمنیه رادیولوژی و سونوگرافی و پوست هم اضافه می شوند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *