افزایش بودجه استان کرمان در سال ۹۴

معاون اول ریس جمهور تکمیل طرح های نیمه تمام را یکی از اولویت های سال جاری برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستان ها مدارس و سایر طرح های مهم نیازمند همکاری و سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم .

وی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان و مرکز کرمانیان با حضور رییس دانشگاه و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طرح تحول نظام سلامت اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است .

جهانگیری به بازدیدهای پیشین خود از بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: در این بازدید ها شاهد دغدغه مردم برای پرداخت هزینه ها و خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای اعمال جراحی و سایر اقدامات درمانی بودیم که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مشکل برطرف شده است .

معاون اول رییس جمهوری گفت: البته کمبودهایی در سایر بخش ها وجود دارد که باید رفع شوند .

وی درباره مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان و بازدید سال گذشته خود از این مرکز گفت: تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای کمک به این بیمارستان اختصاص داده شده است .

جهانگیری ادامه داد: به دلیل کاهش قیمت و میزان صادرات نفت در سال گذشته شاهد کاهش درآمد دولت بودیم و به همین دلیل تامین کامل اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان شهید باهنر کرمان محقق نشد .

وی اضافه کرد: با تلاش دست اندرکاران وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های اقتصادی دولت در سال گذشته ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده که ۳۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به بخش عمرانی بوده است .

معاون اول رییس جمهوری افزود: سال گذشته بودجه استان کرمان نسبت به سال ۹۲ بیش از دو برابر رشد داشت و امسال نیز شاهد رشد بودجه استان خواهیم بود .

وی گفت: دولت به گونه ای بسترسازی خواهد کرد که سرمایه گذارانی که اقدام به تکمیل طرح های نیمه تمام می کنند سود ببرند

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *