حرف و نقل

– قسمت بیست و سوم سریال شهرزاد از امروز ۱۶ فروردین با جدیدترین قطعه محسن چاوشی توزیع می‌شود. هفتمین قطعه محسن چاوشی «خداحافظی تلخ» نام دارد.
– سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی اعلام کرد که برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی، نیازی به جراحی جدید نیست و ادامه روند درمان با دارو امکان‌پذیر است.
– سریال‌های «حضرت یوسف (ع)»، «سر به راه» «ما چند نفر»، «پایتخت»، «جایزه بزرگ»، «مرد هزار چهره» و «زیر تیغ» در نوبت نمایش از شبکه آی‌فیلم فارسی قرار گرفته‌اند.
– مراسم بدرقه و وداع با قاسم هاشمی‌نژاد از مقابل منزل این نویسنده و منتقد فقید برای خاکسپاری پیکر او در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
– سخنگوی انجمن سینماداران، نشاط مردم بعد از انتخابات مجلس، چیدمان مناسب فیلم‌های نوروزی و تبلیغات ماهواره را از جمله عواملی دانست که باعث استقبال گسترده مردم از فیلم‌های نوروزی شده است.
– مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن بیان چشم‌اندازی از برنامه‌های نهاد در سال ۱۳۹۵ از اجرای طرح‌های جدید کتاب‌خوان همچون کتاب‌خوان ماه، مجازی، تخصصی و… خبر داد.
– مصطفی و مجتبی بلال‌حبشی، دوقلوهایی که نقش رحمان و رحیم را در مجموعه «پایتخت» ایفا کردند در تدارک اولین آلبومشان هستند.
– هادی محقق از حضور فیلمش در بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم جشنواره پکن خبر داد که در اواخر فروردین‌ماه برگزار می‌شود.
– محمد رضا فرجی، مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای با اشاره به آمار فروش اکران نوروزی بیان کرد که فروش کل فیلم‌ها در نوروز ۹۵ از مرز
۱۶ میلیارد گذشت.
– مجموعه جدید کلارکسون، مجری سابق «تخت گاز» که او آن را با همراهی ریچارد هموند و جیمز می‌سازد و مسئولیت مجری‌گری‌اش را بر عهده خواهد داشت، در فصل پاییز روی آنتن می‌رود.
از سوی دیگر در شبکه بی‌بی‌سی هم کریس اوانز و تیمش آماده پخش قسمت‌های جدید «تخت‌گاز» می‌شوند که در ماه می پخش خواهد شد.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *