استاد مشایخی مهمان ویژه «دور همی»

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، استاد جمشید مشایخی، به زودی با برنامه «دور همی» به تلویزیون می‌آید. جمشید مشایخی، بازیگر تلویزیون که با مجموعه «معمای شاه» آخرین بازی تلویزیونی خود را تجربه کرد، به زودی به عنوان مهمان ویژه در برنامه «دور همی» محصول شبکه نسیم حضور پیدا می‌کند. علی پروین، سروش صحت، مجید مظفری رضا یزدانی، نیما فلاح، مهراوه شریفی‌نیا، بروز و امیریل ارجمند از جمله چهره‌هایی بودند که تا کنون در برنامه «دور همی» حضور پیدا کردند. این بازیگر کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۴۹ به طور رسمی شروع کرد. بازی جمشید مشایخی در نقش‌های تاریخی همچون «شازده احتجاب»، «کمال الملک» و رضا تفنگچی/خوشنویس در سریال «هزار دستان» مثال‌زدنی است.

اجرای گروه موسیقی کهن
در اصفهان
گروه موسیقی کهن در اصفهان به اجرای بداهه‌نوازی می‌پردازد. این کنسرت که با نوازندگی سه تار و تنبک همراه است، در بخش اصلی خود به اجرای موسیقی ایرانی و تک نوازی دوتار شرق خراسان به منظور آگاهی مخاطب از شکل اجرا می‌پردازد. همچنین تک نوازی سه تار و نوازندگی تنبک توسط سجاد منصوری بخش دوم اجرای این بداهه نوازی است.
این بداهه نوازی موسیقی ایرانی در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۰ در تالار استاد فرشچیان اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به این مکان واقع در خیابان توحید
روبه‌روی پل آذر مراجعه کنند.

نگارخانه کوثر اصفهان میزبان نمایشگاه نقاشی
نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، نقاشی آبرنگ و نگارگری در محل نگارخانه کوثر اصفهان به مناسبت نوروز گشایش یافته و تا پایان فروردین ماه میزبان عموم شهروندان است.
این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تا روز ۲۰ فروردین‌ماه سال ۹۵ برای بازدید علاقه‌مندان در محل نگارخانه کوثر واقع در میدان نقش جهان، جنب عمارت عالی قاپو، ابتدای بازار آفرینش دایر خواهد بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *