تازه‌های تکنولوژی

در کلیک این هفته قصد داریم تا چند تکنولوژی تازه و کارا را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.
رک پک
رک پک، یک جعبه قابل حمل و در عین حال ضدآب است که می‌تواند برای منظورهای متفاوتی علاوه بر جای‌دهی اشیا کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. این جعبه یک شارژر سولار و همچنین چراغ‌قوه آل‌ای‌دی نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. فضای داخلی جعبه می‌تواند گوشی همراه، دوربین و سایر اشیا کوچک، اما مهم شما را با امینت کامل در خود جای دهد. پاور بانک رک پک با ۱۲۰۰۰ میلی آمپر خروجی، می‌تواند همزمان دو پورت یو اس‌بی را پوشش دهد. پنل خورشیدی نیز به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود. به علاوه تمام موارد فوق این جعبه با برخورداری از قابلیت SOS که به وسیله آب فعال می‌شود، می‌تواند جان شما را در مواقع لزوم نجات دهد. این جعبه
خارق العاده تنها به مبلغ ۱۷۹ دلار قابل خریداری است.
دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی
شرکت Hasselblad که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین‌های حرفه‌ای و پیشرفته در جهان محسوب می‌شود، دو محصول جدید با نام‌های H6D-100c و H6D-50c را روانه بازار خواهد کرد. دوربین دیجیتالی H6D-100c به حسگر CMOS با کیفیت ۱۰۰ مگاپیکسل مجهز شده است و دوربین H6D-50c همراه با حسگر CMOS با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسد. دوربین دیجیتالی H6D-100c با قیمت ۳۲۹۹۵ دلار و دوربین ۵۰c هم با قیمت ۲۵۹۹۵ دلار فروخته می‌شود.
Panorama 360
Panorama 360، بهترین برنامه دوربین پانوراماست که امکان عکسبرداری ۳۶۰ درجه به صورت حرفه‌ای و کاملا رایگان را در اختیارتان قرار می‌دهد. با نصب و استفاده از این برنامه خواهید توانست تصاویر سراسری از مناظر مختلف تهیه کنید و این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن و تنها با یک ضربه برروی صفحه نمایش و حرکت آهسته و مداوم گوشی موبایل از سمت چپ به راست انجام دهید؛ سپس برنامه، عکس‌های گرفته شده را به صورت اتوماتیک و حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و یک تصویر یکپارچه ایجاد می‌کند. از دیگر توانایی‌های این برنامه می‌توان به قابلیت اشتراک گذاری آسان و سریع تصاویر و عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر اشاره کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *