مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان: کلیه استعلام‌های شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان انجام می‌شود

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون‌سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: کلیه استعلام بانک‌ها و دفترخانه فعالیت‌های شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح برون‌سپاری و ارایه خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان از طریق دفاتر پیشخوان از اوایل اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ از منطقه ۶ و پاسخگویی فرم‌های استعلام بانک آغاز و به تدریج تا اواخر سال ۹۴ در تمام مناطق و پاسخگویی کلیه استعلامات بانک و دفترخانه اجرا و پیاده شد.
وی ادامه داد: طبق آمار پیوست جمعا تعداد ۱۵ هزار و ۲۷۴ پاسخ استعلام انجام شده که در این میان شهرداری منطقه ۷ با تعداد ۳ هزار و ۱۲۶ استعلام، بالاترین آمار و مناطق ۶
۱۰ و ۱۲ در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. مدیر شهرسازی الکترونیک و برون‌سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در ادامه تصریح کرد: همچنین پرداخت عوارض ۴ درصد نقل و انتقال شهرداری به جز بانک شهر از طریق کلیه بانک‌ها قابل پرداخت است. وی بیان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با مدیر درآمد شهرداری اصفهان در جهت طرح تکریم ارباب رجوع و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مراجعان، مقرر شد پرداخت قبض عوارض ۴ درصد نقل و انتقال که پیش از این تنها از طریق بانک شهر و در مناطق ۱۵ گانه شهرداری انجام می‌گرفت، به صورت غیرحضوری و از طریق کلیه دستگاه‌های عابر بانک، اینترنت و … قابل پرداخت شود. مهدویان افزود: این خدمت در راستای توسعه شهرسازی الکترونیک به شهروندان محترم اصفهان صورت گرفته است.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
پیش‌بینی بهبود قیمت‌ها در بازار فولاد ۹۵

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سال ۱۳۹۵ با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای مختلف، فصل جدیدی در فعالیت مجموعه فولاد مبارکه آغاز خواهد شد.
به گزارش کیمیای وطن، فرزاد ارزانی با اشاره به اینکه گروه فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۴ توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد، اظهار کرد: در زمینه کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی و همچنین در عرصه صادرات توانستیم موفقیت‌های بسیاری به دست آوریم که امیدواریم این روند در سال ۱۳۹۵ نیز ادامه یابد. وی با بیان اینکه چشم‌اندازی بهتری برای فولاد مبارکه و صنعت فولاد کشور در سال جاری دیده می‌شود، افزود: انتظار می‌رود برنامه‌های توسعه فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری‌های جدید در قالب فاینانس محقق و منعقد شوند تا در سال ۱۳۹۵ فصل جدیدی در فعالیت‌های فولاد مبارکه آغاز شود.
معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اضافه کرد: برنامه‌های توسعه فولاد مبارکه در قالب طرح فولاد سپیددشت، نورد گرم شهید خرازی و توسعه فولاد هرمزگان دنبال می‌شود و با اجرایی شدن آن‌ها بدون شک تحول چشمگیری در فعالیت‌های فولاد مبارکه ایجاد می‌شود.
وی با اعلام این پیش‌بینی که وضعیت قیمت‌ها در بازار فولاد امسال بهتر از سال قبل خواهد بود تصریح کرد: از اواخر سال ۱۳۹۴ قیمت‌ها در بازار فولاد اندکی افزایش یافت و امیدواریم امسال وضعیت قیمتی بهتری را در بازار شاهد باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *