نظم بخشیدن به خانه با ایده های آسان و ارزان

طبقه بندی و نظم دهی: وقتی مشغول مرتب کردن و ساماندهی وسایل مان در خانه هستیم، همیشه اشیا و لوازمی در نهایت باقی می مانند که بی جا و مکان اند. با ترفند هایی بسیار ساده و ارزان می توان برای این وسایل مکان های مناسبی در خانه تدارک دید. اگر همه چیز به خوبی نظم داده شده باشد، پیدا کردن چیزهایی که نیاز دارید خیلی آسان تر و سریع تر خواهد شد، ابزار ها دقیقا در جایی هستند که از آن ها استفاده می کنید و هر کدام از اعضای خانواده محل وسایلش را می داند. به عبارت دیگر، نظم در دکوراسیون منزل، آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. در همین راستا چیدانه ۱۰ پیشنهاد ساده برای شما دارد تا نظم را به گوشه و کنار منزل تان بیاورید. با ما همراه باشید…
درب کمد تخته سیاه برای نظم بخشیدن به خانه
به جای اینکه همه ی خانه را به دنبال وسیله ی مورد نظرتان بگردید، با استفاده از درب تخته سیاه برای کمد ها می توانید روی درب هر کمد نام وسایل درون آن را بنویسید و خیلی سریع به آن ها دسترسی پیدا کنید. این درب ها به شما این امکان را نیز می دهند که در صورت تعویض وسایل، نام ها را به آسانی پاک کنید و از نو بنویسید.
دوست دارید درب کمد را خودتان به راحتی به تخته سیاه تبدیل کنید؟ پس این مطلب چیدانه را از دست ندهید: تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه!
سبد ها در زیر نیمکت و مبل راحتی برای نظم دادن به خانه
اگر به دنبال یک فضای مناسب برای نگهداری وسایل تان هستید، از زیر نیمکت ها و مبل راحتی غافل نشوید. یک ردیف سبد به راحتی در زیر آن ها جا می گیرند. برای اینکه مرتب و تمیز به نظر برسند، از یک مجموعه ی مشابه استفاده کنید و اجازه ندهید اشیا از آن ها لبریز شوند.مطلب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی منظم و زیبا با این ۱۵ راه حل
نظم دهنده کارت پستال و مجله
آیا جایی برای مجله ها، کارت ها و کاغذهای تلنبار شده در منزل تان ندارید؟ استفاده از جا مجله ای هایی که در مغازه ها و فروشگاه ها می بینیم، راه حل مناسبی برای نگهداری کارت ها، کاغذ های مهم، تصاویر و لوازم التحریر به صورتی مرتب و منظم است. این یک استفاده هوشمندانه از نظم دهنده ها در خانه است، پس هر چه زودتر هوش و ذکاوت تان را به نمایش بگذارید!
شیشه های برچسب زده برای مواد خام آشپزخانه
استفاده از شیشه های برچسب دار برای مواد خام در دکوراسیون آشپزخانه، علاوه بر اینکه محتوی ظرف را نشان می دهد، با داشتن برچسب دسترسی به آن ها را در مواقع آشپزی بسیار آسان می گرداند.

دور سوسیس و کالباس را خط بکشید
سرطان ‌زاست

سازمان بهداشت جهانی می‌گوید: گوشتهای فرآوری شده نظیر هات داگ و سوسیس می‌تواند موجب ابتلا به سرطان روده بزرگ در افراد شود.
به گزارش کیمیای کویربه نقل از نچرال‌نیوز، نتیجه گیری یک گزارش جدید از سازمان بهداشت جهانی حاکی از این است که خوردن گوشت‌های فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد. این در حالی است که خوردن گوشت قرمز نیز ممکن است خطر ابتلا به این بیماری را افزایش دهد.
بر اساس بررسی‌های انجام شده در ۱۰ کشور، یک کارگروه متشکل از ۲۲ کارشناس به نمایندگی از سازمان بهداشت جهانی تحقیقات برروی سرطان را آغاز کردند. نتایج این بررسی در مجله لانست انکولوژی منتشر شده است.
مطالعات متعدد مصرف زیاد گوشت قرمز و گوشت‌های فرآوری شده را با خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، یا سرطان روده قویا تایید می‌کند. در سال ۲۰۱۱، بنابر توصیه وزارت بهداشت بریتانیا به منظور کاهش مصرف گوشت قرمز و فرآوری شده از ۹۰ گرم در روز به ۷۰ گرم در روز به علت کاهش خطر ابتلا به سرطان هشدار داده
شد.
هر ۵۰ گرم مصرف روزانه گوشت فرآوری شده – معادل دو برش بیکن – ممکن است خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را ۱۸ درصد بالا ببرد. مطالعات، تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد هر ۱۰۰ گرم گوشت قرمز روزانه ممکن است خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را تا ۱۷ درصد بالا
ببرد.
کارشناسان همچنین ارتباط بین مصرف بالای گوشت قرمز و افزایش خطر ابتلا به سرطان پانکراس و پروستات، هر چند به میزان کمتر را هم هشدار می دهند.
این تحقیق حاکی از این است که شهروندان آمریکایی روزانه ۲۱٫۷ گرم گوشت فرآوری شده مصرف می‌کنند.
رژیم غذایی مملو از گوشت‌های فرآوری شده همچون هات داگ و سوسیس و کالباس، ممکن است منجر به مرگ سالانه ۳۴،۰۰۰ مورد شود.
برای رسیدن به این یافته ها، گروه کاری بیش از ۸۰۰ مطالعه ارزیابی ارتباط بین گوشت قرمز و فرآوری شده و انواع متعددی از سرطان را بررسی کردند.
گوشت قرمز از جمله گوشت گاو، گوشت بره، گوشت گوسفند و بز تعریف شده است. منظور از گوشت فرآوری شده، سوسیس و کالباس و هات داگ
است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *