خوراکی های شکم صاف کن

داشتن شکم صاف یک شبه حاصل نمی شود. خوشبختانه می شود با تکیه بر برخی مواد غذایی و صدالبته داشتن تحرک بدنی مناسب به هدف تناسب اندام و داشتن شکمی صاف تر امیدوار بود.
انسان همیشه میل به زیبایی و تناسب اندام داشته و دارد. البته شاید در روزگارانی شکم و پایین تنه ی بزرگ و پهن مد روز بود. اما امروزه مشخص شده است که شکم بزرگ نه تنها زیبا نیست بلکه به سلامتی نیز آسیب می زند. البته در برخی موارد نیز شکم بزرگ به دلیل مشکلات گوارشی و نفخ و تجمع گاز است که باید ابتدا این مشکلات رفع شوند. در این نوشتارشما را با چند ماده ی غذایی مفید که مشکلات گوارشی را رفع کرده و شکم را صاف تر می کنند آشنا می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.
ریشه گیاه بابا آدم
ریشه گیاه باباآدم باعث کاهش تولید سبوم شده و به این ترتیب جوش و آکنه را کاهش می دهد. زمانی که مشکلات گوارشی رفع شوند و معده و روده ها خالی از نفخ و گاز شوند مطمئن باشید شکمتان به میزان زیادی صاف تر می شود. آرتیشو باعث رفع مشکلات گوارشی و یبوست شده و به صاف شدن شکم کمک می کند.
بادام
روزانه ۳ تا ۴ عدد بادام (نه بیشتر) میل کنید تا از ریزه خواری دور باشید و قند خونتان بهتر کنترل شود.
زنجبیل
شما می توانید برای مقابله با التهاب های احتمالی بدنتان و همچنین بهبود گوارش و صاف شدن شکمتان هر روز صبح چند گرم زنجبیل به چایتان اضافه کرده و نوش جان کنید. یادتان باشد که زنجبیل سوخت و ساز بدن را بالا می برد و شما را به هدف تناسب اندام نزدیک تر می کند.
سرکه سیب
سرکه باعث حفظ سلامت دستگاه گوارش می شود. هر چه سلامت دستگاه گوارشتان بالاتر باشد می توانید امید بیشتر به هضم چربی ها و شکمی صاف تر داشته باشید. توصیه می کنیم که سالادهایتان را با سرکه میل کنید.
رازیانه و تخم رازیانه
رازیانه با نفخ مقابله می کند و ارزش این را دارد که وارد برنامه غذایی شود. می توانید تخم رازیانه را از عطاری ها خریداری کنید و خودتان را از نفخ و گاز حفظ کنید. توجه داشته باشید که این گیاه کم کالری است و از ۹۰ درصد آب تشکیل شده است. در نتیجه می تواند به راحتی شما را سیر کرده و از پرخوری دور کند. رازیانه همچنین باعث افزایش ادرار شده و آب زیاد تجمع یافته در بافت ها را از بدن دفع می کند. در نتیجه علاوه بر رفع نفخ و گاز و صاف کردن شکم به لاغری و تناسب اندام کلی بدن نیز کمک می کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *