سرویس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات استان اصفهان (قسمت سوم)

بردیا عباس زاده

سرویس ۲۰۲۰ ارائه دهنده اینترنت پر سرعت به مشترکین اصفهانی است. برای آشنایی بیشتر با این خدمات با مهندس هادی عطار زاده مسئول مرکز تماس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات استان اصفهان به گفت و گو نشستیم. آنچه می‌خوانید حاصل این گفت و گوست.

هدف مخابرات در ارائه طرح‌های مهر و دانش آموزی

طرح‌های ما بر اساس سلیقه مشتریان است. هر مشتری قبل از استفاده از طرح دوست دارد طرح‌ها را تست کند و شرکت مخابرات با علم به این موضوع و نیاز بازار تصمیم گرفت به مدت یک ماه طرح مهر را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم و در صورت رضایتمندی مشتری طرح‌های دائمی برای مشترک فعال می‌گردد. در طرح دانش آموزی – دانشجویی نیز ما بر اساس نیازسنجی که برای مشتریان صورت گرفته بود طرحی را ارائه دادیم تا این قشر از جامعه بتوانند ساعاتی را به رایگان از اینترنت استفاده کنند.

نقش بازاریابی

این طرح‌ها به نوعی بازاریابی برای شرکت مخابرات است زیرا وقتی طرحی برای تست ارائه شد و مشترک از آن رضایت داشت بدون شک این مشتری ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر مشتریان خواهد داشت.

متقاضیان طرح

با توجه به اینکه این طرح‌ها یک طرح تکمیلی تلقی می‌شد و مشترکین برای داشتن آن نیازمند اینترنت عادی مخابرات بودند حدود ۴۰ درصد از مسترکین ما تقاضای راه اندازی این طرح را داشتند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *