سرویس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات استان اصفهان (قسمت دوم)

بردیا عباس زاده

سرویس ۲۰۲۰ ارائه دهنده اینترنت پر سرعت به مشترکین اصفهانی است. برای آشنایی بیشتر با این خدمات با مهندس هادی عطار زاده مسئول مرکز تماس ۲۰۲۰ شرکت مخابرات استان اصفهان به گفت و گو نشستیم. آنچه می خوانید حاصل این گفت و گوست.

طرح های شرکت مخابرات

شرکت مخابرات استان اصفهان بنا بر نیاز مشتریان و بازار و همچنین طرح های رقابتی رقبا به صورت مدام در حال بررسی طرح های جدید است. بر همین اساس طرح های جدیدی را مرتبا به مشتریان خود عرضه می کند.  به عنوان مثال طرح های دانشجویی و دانش آموزی که مشترکان می توانند در ساعات خاص به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنند.

ارتباط با مشتریان

مشترکان ۲۰۲۰ هم از طریق درگاه اینترنتی شرکت مخابرات استان اصفهان و هم شماره ۲۰۲۰ می توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به شرکت مخابرات استان اصفهان اعلام کنند.

در کنار این ما معمولا ماهانه ۲ یار نظرسنجی هایی را در سایت مخابرات برگزار می کنیم و مشترکان می توانند از طریق این نظر سنجی ها ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

نظرسنجی از نخبگان

در حال حاضر ما به صورت مستمر با دانشگاه ها ارتباط داریم و کیوسک های راهنمایی ما نه تنها دانشجویان را راهنمایی می کنند بلکه نظرسنجی هایی را در این زمینه انجام می دهند و این نظرات به صورت دوره ای جمع آوری می شود و مورد بررسی قرار می گیرد. طرح دانشجوی ما از نمونه طرح هایی است که بر اساس نیازهای دانشجویان طراحی شده است.

مشاوره در ۲۰۲۰

کسانی که متقاضی اینترنت شرکت مخابرات هستند می توانند با تماس با ۲۰۲۰ با کمک و راهنمایی مشاورین این مرکز طرح مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

 

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *