فروش عمده شرکت مخابرات استان اصفهان (قسمت چهارم)

بردیا عباس زاده

ارائه سرویس‌های پهنای باند ارتباطی شرکت‌های بزرگ یکی از خدمات شرکت مخابرات استان اصفهان است. برای آشنایی بیشتر با این بخش با مهندس مسعود داوری کارشناس مسئول هماهنگی فروش عمده شرکت مخابرات استان اصفهان به گفت و گو نشستیم. آنچه می‌خوانید حاصل این گفت و گوست.

چه فعالیت هایی صورت گرفته تا این سیستم ها به سهولت در اختیار مردم قرار بگیرد؟

شبکه دیتا از سه لایه اصلی تشکیل شده است. ۱- لایه دسترسی ۲- لایه اچ ۳- لایه هسته.

مهمترین لایه شبکه لایه دسترسی است که همان شبکه مویرگی است که داخل شهرها در قالب سیم های مسی تا در خانه مردم رفته است. این شبکه مویرگی مرهون زحمات کارمندانی است که در تقریبا یک قرن گذشته این شبکه را به خانه های مردم رسانده اند. امروزه با این شبکه تلفن ثابت و دیتا در اختیار بسیاری از مردم قرار دارد.

دو لایه بعدی که مغز متفکر دیتا را تشکیل می دهد مرهون زحمات کارشناسان مجربی است که در این شبکه مشغول به فعالیت بوده و هستند. کارشناسانی که در شبکه دیتا اصفهان مشغول به کار هستند در سطح ایران نمونه هستند به گونه ای که در استان های دیگر وقتی به مشکل برخورد می کنند از کارشناسان شرکت مخابرات استان اصفهان بهره می برند. از گذشته های دور تا امروز همه کارشناسان شرکت مخابرات از سیم بانان دوران گذشته تا متخصصین فعلی همه و همه در راستای خدمت به مردم عزیز ایران گام برداشته اند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *