فروش عمده شرکت مخابرات استان اصفهان (قسمت سوم)

 

بردیا عباس زاده

ارائه سرویس‌های پهنای باند ارتباطی شرکت‌های بزرگ یکی از خدمات شرکت مخابرات استان اصفهان است. برای آشنایی بیشتر با این بخش با مهندس مسعود داوری کارشناس مسئول هماهنگی فروش عمده شرکت مخابرات استان اصفهان به گفت و گو نشستیم. آنچه می‌خوانید حاصل این گفت و گوست.

سرویس ام پی آل اس

سرویس ام پی آل اس یک سرویس نوین ارتباطی است که قابلیت برقراری ارتباط بین دو یا چند نقطه را از طریق یک شبکه مجازی و اختصاصی امن بر روی شبکه دیتای استانی فراهم می‌کند. در سرویس پوینت تو پوینت یا پوینت تو مالتی پوینت یک نقطه مرکزی به عنوان مبدأ وجود داشت که نقاط مقصد به آن وصل می‌شد. در شبکه اینترنت و اینترانت مشترک به عنوان یک کاربر یا یک ند ارتباطی به یک ابر شبکه‌ای ارتباطی متصل می‌شود و بعد با توجه به آدرس دهی و سرویس دهنده مورد نظر به نقطه مورد نظر وصل می‌شود. سرویس ام پی آل اس تلفیقی از این دو سرویس است. شما یک ارتباط اختصاصی بین چندند شبکه را برقرار خواهید کرد. به این ترتیب مشترک از مزایای هر دو طرح استفاده خواهد کرد یعنی هم یک شبکه اختصاصی در اختیار خواهد داشت و هم از امنیت سرویس‌های پوینت تو پوینت یا پوینت تو مالتی پوینت استفاده خواهد کرد.

مشتریان سرویس ام پی آل اس

اصولاً مهمترین مشتریان این سرویس بانک‌ها، مؤسسات مالی اعتباری، شرکت‌های انتقال داده و اپراتورهای تلفن همراه و ثابت هستند.

کاربردهای سرویس ام پی آل اس

با استفاده از سرویس ام پی آل اس شرکت‌هایی که از این سرویس استفاده می‌کنند می‌توانند سرویس‌های اتوماسیون اداری (مانند دبیرخانه، تردد، حسابداری، انبارداری) را با این سرویس پیش ببرند همچنین می‌توانند یک شبکه اینترانت داخل سازمانی داشته باشند و از سرویس‌های داخلی ارسال فایل، ایمیل، مسیج استفاده کنند. در واقع در این سرویس می‌توانند بستر ارتباطی ایجاد کنند. با استفاده از این سرویس می‌توانند یک ویپ یا ویس آور آی پی ایجاد کنند. همچنین می‌توانند شبکه تلفن داخل سازمانی داشته باشند. در کنار اینها سرویس ویدئو کنفرانس نیز از مزایای این سرویس است. یکی از کاربردهای مهم این سرویس بحث مانیتورینگ است که امکان نظارت از راه دور را فراهم می‌کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *