پاسخ به سؤالات مشترکین شرکت مخابرات استان اصفهان

بردیا عباس زاده

رسیدگی به مشکلات مردم یکی از بخش‌های برنامه چتر ارتباط است. در همین راستا مهندس احمد تمیزی کارشناس فروش شرکت مخابرات استان اصفهان در بخش اینترنت پر سرعت پاسخگوی سؤال مشترکین در این برنامه شدند.

سؤال:

ما خط تلفن خود را تعویض کردیم اما با این تعویض اینترنت ما قطع شد. حالا مخابرات می‌گوید برای گرفتن خط اینترنت جدید باید مجدداً ثبت نام کنید. سؤال ما این است که هزینه‌ای که قبلاً برای گرفتن خط اینترنت پرداخت کرده‌ایم چه می‌شود؟

پاسخ:

پروژه کابل برگردان شرکت مخابرات پروسه طولانی مدتی است که قبل از آن پیش بینی‌های لازم برای آن صورت می‌گیرد و اطلاع رسانی آن نیز به صورت گسترده انجام می‌شود. این مشترک می‌توانند با مراجعه به مرکز دریافت کننده اینترنت نسبت به عودت مبلغ اینترنت خود اقدام کنند ضمن اینکه مخابرات پس از کابل برگردان به مدت یک ماه اینترنت رایگان به مشترکان خود هدیه می‌دهد و این مشترکین می‌توانند بعد از این یک ماه یکی از طرح‌های مخابرات را انتخاب و استفاده کنند.

سؤال:

حدود دو ماه است که درخواست اینترنت کرده‌ام اما زمان ثبت نام تلفنی قبل از تکمیل ثبت نام این ارتباط قطع می‌شود.

پاسخ:

ما درگاه‌های مختلفی برای ثبت نام داریم یکی از این درگاه‌ها شماره ۲۰۲۰ است. دومین راه درگاه اینترنتی ۲۰۲۰٫tce.ir است. اما اگر امکان سنجی ما نشان دهد که امکان ارائه اینترنت پر سرعت در آن منطقه ممکن نیست مشترکین باید صبر کنند تا امکانات فنی فراهم شود و مطمئن باشند که کسانی که ثبت نام کرده‌اند در اولویت واگذاری قرار دارند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *