پاسخ به سؤالات مشترکین شرکت مخابرات استان اصفهان

بردیا عباس زاده

رسیدگی به مشکلات مردم یکی از بخش‌های برنامه چتر ارتباط است. در همین راستا مهندس دواتگر رئیس اداره فروش خانگی تلفن ثابت شرکت مخابرات استان اصفهان پاسخگوی دو سؤال مشترکین در این برنامه شدند.

سؤال:

تلفن خانه ما به علت بدهی قبلی مستأجر قطع و ظبط شده است. برای دریافت خط تلفن جدید چه کاری باید انجام داد؟

پاسخ:

برای دریافت تلفن جدید و تصویه حساب بدهی قبلی باید مشترک ابتدا به امور مالی تلفن ثابت مراجعه کند و بعد از تصویه حساب مجدداً مراحل ثبت نام را انجام دهد که معمولاً همان تلفن قبلی به مشترک واگذار می‌شود. برای این کار مشترک باید به خیابان ولیعصر کوچه گلستان واحد امور مالی تلفن ثابت مراجعه کند.

سؤال:

چه مدتی طول می‌کشد که تلفن به دلیل بدهی تخلیه شود؟

پاسخ: در ابتدا تلفن مشترکین بدهکار به صورت یک طرفه در می‌آید. در مرحله بعدی تلفن کامل قطع می‌شود و پس از آن اخطاریه به مشترک فرستاده می‌شود. اگر پس از دریافت اخطاریه بازهم مشترک بدهی خود را تصویه نکند فرایند تخلیه تلفن آغاز می‌شود.

سؤال:

مدتی پیش خط تلفن ما به علت بدهی جمع شد و حالا که برای دریافت خط جدید مراجعه می‌کنیم گفته می‌شود که امکان واگذاری خط جدید وجود ندارد در حالی که به ساختمان‌های مجاور ما خط واگذار می‌شود

پاسخ:

واگذاری خط تلفن جدید منوط به داشتن امکانات فنی و همینطور تصویه حساب مشترک است. این مشترک برای پیگیری بیشتر باید به امور مالی تلفن ثابت مراجعه کنند و موضوع را از آن طریق پیگیری کنند.

 

مطالب مشابه

1 دیدگاه در “پاسخ به سؤالات مشترکین شرکت مخابرات استان اصفهان”

  1. با سلام
    مدتی هست که وقتی تلفن طبقه بالا زنگ می خوره و جواب می دهیم متوجه می‌شویم که صدای کسانی که در طبقه پایین با تلفن در حال مکالمه هستند نیز در گوشی ما شنیده می‌شود
    علت چیست و چگونه می توان آن را برطرف نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *